دنا و سورن، خودروهای مورد علاقه مکزیکی هاست

پرشین خودرو: محصولات دنا و سورن از جمله خودروهای مورد علاقه مردم مكزیك است.

به گزارش پرشین خودرو، نمایندگان اعزامی یكی از بزرگ ترین هلدینگ های كشور مكزیك با هدف عقد قرارداد برای صادرات محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دو بخش تجاری و سواری وسرمایه گذاری در ایجاد خط تولید از خطوط تولید این گروه صنعتی بازدید كرد.

فنایی مدیرعامل دپارتمان تجاری ایران و مكزیك در این بازدید گفت: انتقال تكنولوژی تولیدخودرو های پایه گازسوز زمینه توسعه روابط میان دو كشو را فراهم می كند.


وی، محصولات دنا و سورن را از جمله خودرو های مورد علاقه مردم مكزیك عنوان كرد و افزود: ‌دانش تولید موتور های پایه گاز سوز در كشور مكزیك وجود ندارد و با توجه به اینكه ایران در جایگاه بالایی در این زمینه در دنیا قرار دارد، قصد داریم تكنولوژی تولید این محصولات را به مكزیك منتقل كنیم.


فنایی كاهش آلایندگی ها را از نتایج استفاده از خودرو های گازسوز دانست و اظهار داشت:‌ همكاری ایران خودرو برای انتقال تكنولوژی تولید موتورهای پایه گازسوز، زمینه پیوستن مكزیك به گروه جی 20 را فراهم خواهد كرد.

در ادامه این بازدید سابینا نوبری مدیر صادرات اروپا ، آسیا آمریكا و CIS ایران خودرو با اشاره به منابع غنی گاز در كشور مكزیك افزود: پایه گازسوز بودن موتور محصولات تولیدی ایران خودرو مزیت رقابتی مهمی در بازار مكزیك به شمار می رود.

وی تصریح كرد‌: به منظور ساماندهی ناوگان تاكسی رانی كشور مكزیك، تعدای از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به زودی به بازار این كشور صادر خواهد شد و این امر به رونق صادرات به آمریكای شمالی رونق خواهد بخشید.

نوبری با اشاره به اهداف بازدید هیات مكزیكی از ایران خودرو، خاطر نشان ساخت: صادرات محصول به صورت كامل و راه اندازی خط تولید محصولات ایران خودرو در مكزیك از اهداف این بازدید بود كه ایران خودرو سرمایه گذاری در ایجاد سایت تولید را از طریق ارائه مشاوره و خدمات مهندسی انجام خواهد داد.

کد خبر 103765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha