زائران سریع تر برای تهیه بلیت قطار اقدام کنند

پرشین خودرو: رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل رجا: به مسافران توصیه می کنیم از هم اکنون بلیت سفرهای خود را تدارک ببینند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از صداوسیما، علیرضا محمودی از مسافران اربعین حسینی خواست؛ هرچه زودتر برای تهیه بلیت خود اقدام کنند تا در روزهای نزدیک به اربعین برای تهیه بلیت به مشکل برخورد نکنند.

وی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت های اربعین حسینی از روز دوشنبه برای مسیرهای تهران - مهران و مشهد - مهران و بالعکس در همه مراکز فروش بلیت قطارهای رجا آغاز شده گفت: زائران اربعین حسینی سفر خود را تا کرمانشاه از طریق قطار و از آنجا تا مرز مهران را با اتوبوس طی خواهند کرد و با برنامه ریزی های انجام شده، همه کسانی که بلیت دارند با قطار منتقل خواهند شد.

 

قطار

 

وی افزود: هم اکنون بلیت قطارهای مسیر تهران - خرمشهر رو به اتمام است و لذا به مسافران توصیه می کنیم از هم اکنون بلیت سفرهای خود را تدارک ببینند و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.
محمودی افزود: شرکت حمل و نقل ریلی رجا با همکاری راه آهن 134 رام قطار در مسیر کرمانشاه و 24 رام قطار در مسیر خرمشهر تدارک دیده و 110 هزار نفر صندلی در این مدت به زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.
وی در خصوص قیمت بلیت های تهران - مهران نیز گفت: قیمت بلیت قطار با توجه به نوع قطار که اتوبوسی یا چهار یا شش تخته باشد بین 80 تا 150 هزار تومان و قیمت رفت و برگشت اتوبوس ها که مسافران را از کرمانشاه تا مرز مهران و بلعکس منتقل می کنند 156 هزار تومان و بلیتها غیرقابل استرداد است.
رئیس هیئت مدیره شرکت رجا همچنین به زائران حسینی توصیه کرد: با توجه به شلوغی مسیر برگشت، حتما حداقل 8 ساعت قبل از ساعت حرکت قطار خود به سمت تهران یا مشهد، در پایانه صدف مهران حضور داشته باشند تا برای بازگشت به شهرهای خود با مشکل روبرو نشوند.
 

کد خبر 103779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha