نسخه پلاگین هیبرید کیا سراتو، اسپورتیج و سورنتو به بازار می آید

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی کیا در پاسخ به مقررات انتشار گازهای CO2، در تلاش است تا عموم محصولات خود را به سیستم‌های محرک پلاگین هیبریدی مجهز کند.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از منابع خبری بین المللی، شرکت خودروسازی کیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اتومبیل در جهان و کشور کره جنوبی، اعلام کرده است که نسخه‌های جدید کیا سراتو در سال جاری به سیستم‌های محرک پلاگین هیبریدی نسل جدید مجهز خواهد شد تا شاید گامی موثر در راستای کاهش گازهای CO2 برداشته و همچنین از طرفی دیگر بتواند مشتریان بیشتری جذب محصولات خود کند.

 



هرچند ناگفته نماند که سیستم محرک پلاگین هیبریدی کیا سراتو با خودروی "کیا نیرو پلاگین هیبریدی" مشترک بوده و از یک موتور بنزینی 1.6 لیتری 139 اسب بخاری و یک موتور الکتریکی 59 کیلووات ساعتی به همراه مجموعه باتری‌های 8.4 کیلووات ساعت بهره مند است.

 



علاوه بر این، شرکت خودروسازی کیا علاقه خود را نسبت به نسخه‌های پلاگین هیبریدی "کیا اسپورتیج" و همچنین شاسی بلند "کیا سورنتو" هم نشان داده است و این خودساز کره‌ای اعلام کرده که در حال توسعه سیستم‌های محرک پلاگین هیبریدی برای خانواده شاسی بلند خود است.

 



در این رابطه یکی از اعضای هیئت مدیره کمپانی خودروسازی کیا اعلام کرد: ما در آینده نیاز بیشتری به سیستم‌های محرک الکتریکی و نیروی برق در محصولاتمان خواهیم داشت و برنامه ریزی ما در راستای کاهش تولید گازهای CO2، پشتیبانی 25 الی 30 درصدی محصولات از سیستم‌های محرک ترکیبی خواهد بود.

کد خبر 103780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha