پورشه پانامرا در مدل قدرتمند GTS رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه در رستای گسترش خانواده پانامرا، یک نسخه جدید و قدرتمند از این برند تحت عنوان GTS رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بدون مقدمه چینی، می‌توان گفت که مهمترین فاکتور پورشه پانامرا GTS و مدل GTS اسپرت توریسمو برای متمایز کردن آن می‌تواند پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو باشد که خروجی قدرت آن برابر با 453 اسب بخار بوده و می‌تواند خروجی گشتاور 620 نیوتن متری داشته باشد که نسبت به مدل‌های استاندارد خود، حدود 19 اسب بخار قدرت بیشتر و همچنین 100 نیوتن متر گشتاور بیشتر به کاربران خود ارائه می‌دهد که حاصل این نیروی افزایش یافته و همچنین تبدیل و هدایت آن توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک PDK، بدست آمدن شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه و همچنین سقف سرعت 292 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 



البته تغییرات پورشه پانامرا GTS فراتر از بخش موتور خواهد بود و دیگر بخش‌های فنی اتومبیل هم تغییرات خوبی دریافت کرده است. از جمله کاهش ارتفاع 10 میلی متری اتومبیل نسبت به زمین که می‌تواند به آیرودینامیک و ثبات بهتر اتومبیل کمک کند و یا سیستم ترمز قوی‌تر و بزرگ‌تر که دیسک‌های جلوی آن در سایز 390 میلی متر ساخته شده و اندازه دیسک عقب آن به 365 میلی متر می‌رسد. هرچند نباید در این بخش سیستم مدیریت الکترونیکی تعلیق را فراموش کرد.

 



در کنار موارد ذکر شده، طراحی ظاهری و امکانات رفاهی اتومبیل هم دستخوش تغییرات شده است که موارد مهم آن شامل قطعات آلومینیومی و روکش‌های چرمی آلکانتارا بر روی ادوات و وسایل داخل کابین و یا حتی روکش‌های چرمی آلکانتارا بر روی غربیلک فرمان اتومبیل می‌شود که جزییات بیشتر آن را می‌توانید شاهد باشید.

 



در پایان شرکت سازنده اعلام کرده است که خودروی پورشه پانامرا در دو مدل GTS و مدل GTS اسپرت توریسمو به مشتریان عرضه خواهد شد که به ترتیب در بازار ایالات متحده آمریکا دارای قیمت 128 هزار و 300 دلار یا 134 هزار و 500 دلار، در بازار انگلستان دارای قیمت 105 هزار و 963 پوند یا قیمت 108 هزار و 110 پوند و همچنین در بازار آلمان و اروپا، نسخه اول دارای قیمت 138 هزار و 493 یورو بوده و نسخه دوم با قیمت 141 هزار و 349 یورو به مشتریان عرضه خواهد شد.

کد خبر 103806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha