کد خبر 103862
۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
رانندگی زنان بهتر است یا رانندگی مردان؟

پرشین خودرو: رانندگی زنان همیشه مورد بحث قرار می‌گیرد. عده‌ای بر این باورند که مردها به دلیل ویژگی‌های مردانه و جسارت ذاتی خود، بهتر از زنان رانندگی‌ می‌کنند. به همین علت مطالعاتی صورت گرفته است که در ادامه به نتایج آن می‌پردازیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از گجت نیوز،  رانندگی زنان علاوه بر کشور خودمان در سایر نقاط جهان نیز مورد بحث قرار می‌گیرد و زن‌ها را به رانندگی بد محکوم می‌کنند. بر اساس این ادعاها در کشور انگلستان مطالعات خوبی صورت گرفته است. نتایج به دست آمده برتری خانم‌ها را نسبت به آقایان نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های وزارت دادگستری انگلستان، سازمان Driver and Vehicle Licensing Agency و داده‌های شخصی افراد در بریتانیا، نتایج به دست آمده بیانگر این است که خانم‌ها راننده‌های بهتری هستند. این داده‌ها نشان می‌دهد که خانم‌ها دیر‌تر از آقایان نحوه رانندگی را می‌آموزند، اما پس از یادگیری اصول و فنون رانندگی، راننده‌ای بهتر از آقایان بوده و تخلف کمتری را مرتکب می‌شوند. همچنین درصد تصادفات خانم‌ها نسبت به آقایان کمتر است.

 

رانندگی زنان بهتر از مردان است

بر اساس آمارها منتشر شده، آقایان در زمان رانندگی 4 برابر بیشتر از خانم‌ها تخلف می‌کنند و در سال 2017 از میان 585 هزار پرونده دادگاه تخلفات رانندگی بریتانیا، تقریبا 79 درصد تخلفات مربوط به آقایان بوده‌ است. جالب اینجاست که از تمامی رانندگان زن در این بررسی، تنها نیمی از آنها مرتکب تخلف شده‌اند.

با‌ توجه به آمارهای بیمه‌ای نیز می‌توان نتیجه گرفت که باز هم خانم‌ها از این حیث رانندگان بهتری هستند، چرا که در سال 2017 میزان مطالبات بیمه از سوی آقایان 65 درصد بوده و خانم‌ها تنها 35 درصد از بیمه مطالبه داشتند.

کد خبر 103862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha