اولویت خرید پیکاپ آسنا با ثبت نام کنندگان در نمایشگاه  آفرود برح میلاد است

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی آمیکو با اشاره به قرعه کشی 2 دستگاه پیکاپ آسنا در آخرین روز نمایشگاه آفرود در برج میلاد گفت: با توجه به بسته بودن سایت فروش و تقاضای خرید آسنا، ثبت نام کنندگان در غرفه آمیکو در طرح فروش بعدی آمیکو در اولویت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، منیره فلاحتی با بیان این مطلب افزود: حضور در نمایشگاه آفرود فرصت بسیار خوبی بود تا یکی از مناسب ترین خودروهای تولید داخل در بحث آفرود و طبیعت گردی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه با توجه به نظرسنجی هایی که از بازدیدکنندگان غرفه آمیکو داشتیم، متوجه بازخورد خوب حضور در این نمایشگاه شدیم و توانستیم اطلاعات مناسبی در خصوص زیربندی، شاسی و بدنه پیکاپ آسنا به علاقه مندان ارائه کنیم.

 

 


فلاحتی در خصوص علاقه حاضران در نمایشگاه به خرید پیکاپ آسنا، افزود: با وجود بسته بودن سایت فروش شرکت و حجم زیاد درخواست ها اقدام به توزیع فرم ثبت نام در میان علاقه مندان کردیم که این افراد در طرح فروش جدید شرکت که در دی یا بهمن ماه خواهد بود، دارای اولویت در ثبت نام پیکاپ آسنا هستند.


مدیر روابط عمومی آمیکو به بحث حضور تیونر های تخصصی خودروهای آفرود در نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: پیشنهاد های بسیاری از سوی شرکت های تیونینگ آفرود در نمایشگاه داشتیم که علت اصلی آن پی بردن این افراد به توانایی بالای این خودرو در آفرود و طبیعت نوردی است که با قیمت مناسبی به بازار عرضه شده است.

 

 


وی افزود: با توجه به اهمیت تیونینگ در خودروهای آفرودی پیشنهادات را بررسی و به مناسب ترین آن پاسخ خواهیم داد.


فلاحتی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جمعه روز آخر نمایشگاه آفرود است، در ساعت 6 عصر مراسم قرعه کشی 2 هدیه 7 میلیون تومانی خرید آسنا در غرفه آمیکو برگزار می شود.


نمایشگاه آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته برج میلاد تا ساعت 20 امشب در فضای نمایشگاهی برج میزبان علاقه مندان است.

 

در این لینک می توانید گزارش تصویری کامل نمایشگاه آفرود را مشاهده کنید.

کد خبر 103884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha