نخستین قطار اربعین حسینی از مشهد - تهران تا کرمانشاه راه اندازی شد

پرشین خودرو: شرکت قطارهای مسافری رجا اعلام کرد: به علت کوتاه‌ بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرز‌های جنوبی، خط جدید مشهد-تهران تا کرمانشاه را راه اندازی کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: به واسطه کوتاه تر بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرزهای جنوبی، برنامه ریزی رجاء بر راه اندازی خط جدید مشهد - تهران تا کرمانشاه قرار گرفت.


محمد رجبی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با یک شرکت خصوصی در صورت خرید بلیت از سوی مسافران، زائران به محض رسیدن به کرمانشاه با اتوبوس به مرز مهران منتقل می شوند.

وی گفت: بیشترین ناوگان به این مسیر اختصاص یافته است و در صورت استقبال زائران امکان افزایش واگن های مسافری وجود دارد.

 

قطار

 


رجبی با بیان اینکه امکان خرید بلیت برای این مسیر همچنان وجود دارد، افزود: مسافران در صورتی که تقاضای خرید بلیت بسته‌ای شامل قطار تا کرمانشاه و اتوبوس تا مهران باشند، باید به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنند.

وی گفت: قطارهای ویژه اربعین در واگن‌های 4 و 6 تخته، اتوبوسی و اتوبوسی دو طبقه برای زائران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: نرخ بلیت قطار تهران- کرمانشاه بدون استفاده از بسته 60 هزار تومان و با استفاده از بسته‌ها به همراه اتوبوس از 150 هزار تومان به بالاست.

رجبی گفت: برای برگشت زائران از کربلا به مهران سپس کرمانشاه با اتوبوس و انتقال آنان با قطار به تهران و مشهد برنامه ریزی شده است.

کد خبر 103895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha