کد خبر 103908
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
آینه ای که پوست را تحلیل می‌کند

پرشین خودرو: به تازگی آینه هوشمندی ساخته شده که با تحلیل پوست فرد، حداقل ۱۰ عیب در صورت کاربر را ردیابی می کند و به او می گوید از چه محصولاتی برای رفع آن استفاده کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، شرکت ‌HiMirror آینه ای هوشمند به نام Mini Premium ساخته که به افراد می گوید قبل از خروج از خانه صورتشان بی عیب است یا خیر.

Mini Premium در حقیقت دوربینی است که درون یک نمایشگر لمسی تعبیه شده تا تصویر صورت فرد را نشان دهد. اما این تمام ماجرا نیست. این آینه مجهز به یک دستگاه تحلیل پوست به نام Skin Analysis Engine X(نسخه ۴.۰) است. این گجت صورت فرد را بررسی می کند و حداقل ۱۰ عیب مانند چین و چروک، خطوط عمیق، حلقه های سیاه، نقاط تیره، نقاط قرمز، زمختی پوست، منافذ باز پوست، کم آبی پوست و رنگ پوست را می یابد.

آینه هوشمند پس از ردیابی عیوب صورت، به شما می گوید دقیقا به چه محصولات زیبایی نیاز دارید تا این مشکلات را برطرف کنید. در قسمت ارتباط آینه با کاربر به نام My Beauty Box، فرد می تواند براساس پوست و شرایط آب وهوایی محصولات مورد نیاز خود را بیابد و همچنین سابقه ای از محصولاتی را ببیند که قبلا استفاده شده است. مینی می تواند تغییرات در ظاهر فرد را با گذر زمان رصد کند.

علاوه برآن مینی دارای ویژگی های دیگری است. این گجت می تواند به ۵ شیوه مختلف نورپردازی انجام دهد و نقاطی از صورت را دوتا سه برابر بزرگتر نشان دهد.

در کنار این موارد می تواند تقویم گوگل را به کاربر نشان دهد و به فیس بوک، اینستاگرام و اسپاتیفای متصل شود.

این محصول با قیمت ۳۰۰ دلار پیش فروش می شود و تخمین زده می شود از ۵ نوامبر بارگیری شود.

کد خبر 103908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha