کد خبر 103950
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
قرارداد کی‌روش تمدید شده است

پرشین خودرو: فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی تمدید شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، روز گذشته بود که مصاحبه ای از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران منتشر شد که وی در این مصاحبه مدعی شده بود قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نشده است.

این صحبت ها در حالی مطرح شد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و حتی مهدی تاج بارها تاکید کرده بودند قرارداد کی روش تمدید شده است.

فدراسیون فوتبال امروز با انتشار بیانیه ای در این ارتباط نوشت: «با توجه به انتشار برخی شایعات، به اطلاع افکار عمومی می رساند مطابق اعلام رسمی قبلی مسئولان فدراسیون و سرمربی  تیم ملی، قرارداد آقای کارلوس کی روش با تیم ملی ایران تا جام ملت های آسیا تمدید شده است.

لذا تحلیل و تفسیرهای منتشره خلاف این موضوع، عاری از واقعیت است و تصریح می شود که قرارداد کی روش تا پایان جام ملت های آسیا با فدراسیون فوتبال تمدید شده است.این قرارداد لازم الاجرا برای طرفین است.

همچنین سید امیر حسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره به سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مصاحبه اخیر منتشره از سوی آقای کی روش، مربوط به حضور ایشان در کلاس آموزشی فیفا که درباره جام جهانی بود می باشد و مربوط به آن زمان است و نه روزهای اخیر.»

کد خبر 103950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha