خودروهای آتی فولکس واگن با چراغ های تعاملی شخصی ساز می آید

پرشین خودرو: ایده جدید کمپانی خودروسازی فولکس واگن، به مشتریان آینده این شرکت چراغ‌های تعاملی با امکان شخصی سازی برای رانندگی آسان‌تر خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این موضوع شاید کمی گیج کننده باشد، اما فولکس واگن به دنبال طراحی و ساخت چراغ‌های تعاملی برای استفاده از آنان بر روی محصولات نسل آینده خود است که در صورت تحقق این هدف، می‌تواند رانندگی آسان‌تری برای کاربران خود فراهم کند و تعامل آن با سیستم‌های رانندگی خودکار نسل آینده، به ایمنی و سلامت بیشتر اتومبیل و سرنشینان کمک شایانی خواهد کرد.

 



حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا شرکت خودروسازی فولکس واگن در تحقق بخشیدن به ایده خود موفق خواهد بود یا خیر که تنها گذر زمان این موضوع را ثابت می‌کند.

 



باتوجه به گفته‌های فولکس واگن و همچنین تصاویری که از سوی این کمپانی بزرگ خودروسازی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، می‌توان گفت که چراغ‌های نسل بعد فولکس واگن تنها نشان دهنده مسیر نخواهند بود، بلکه خود می‌توانند با استفاده از خطوط نوری تولید کننده خط جاده و یا هدایت کننده اتومبیل هنگام حرکت دنده عقب باشند تا راننده مسیر خود را بهتر تشخیص دهد، هرچند این سیستم در تعامل کامل با سنسورهای مسافت سنج و تشخیص مانع خواهد بود تا خطوط نوری چراغ‌های عقب راننده را به داخل گودال نیاندازد.

 



در صورت تحقق این ایده، سطح ایمنی خودروهای تولید شده در جهان یک پله ارتقا پیدا می‌کند و این سیستم می‌تواند به افزایش میدان دید رانندگان کمک بسیار زیادی کند. علاوه بر این، سیستم روشنایی نسل بعد فولکس واگن مجهز به Optical Lane Assist خواهد بود که می‌تواند چند متر جلوتر به اندازه عرض اتومبیل خطوط موازی ایجاد کند تا راننده قبل از ورود به مکان‌های تنگ و یا عبور از فضای باریک بین دو اتومبیل هنگام شب، اطلاعات دقیق‌تری از فاصله و عرض جاده برای عبور اتومبیل خود داشته باشد.

 



یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد چراغ‌های نسل بعد فولکس واگن، امکان شخصی سازی آن خواهد بود و مالک اتومبیل می‌تواند از طریق یک نرم افزار که در گوشی تلفن همراه خود نصب کرده است، طراحی چراغ‌های عقب اتومبیل را تغییر دهد و این کار با خاموش نگهداشتن برخی از چراغ‌های LED و روشن کردن چراغ‌های انتخاب شده از سوی راننده انجام خواهد شد که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.
 

کد خبر 103975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha