کد خبر 103991
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
رونمایی از ((حالت سگ)) خودروی تسلا

پرشین خودرو: الون ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا در پاسخ به درخواست کاربران فضای مجازی مبنی بر تعبیه حالتی در خودروی تسلا 3 برای حفظ ایمنی و سلامتی سگ‌های خانگی، "حالت سگ" را برای این خودرو طراحی و اجرا می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، از این پس خودروی برقی تسلا 3 دارای یک ویژگی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد هوای داخل خودرو خواهد بود.

الون ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا در واکنش به درخواست کاربران شبکه توییتر که خواسته بودند سلامت سگ‌هایشان در صورت در خودرو ماندن حفظ کند، حالتی به نام "حالت سگ" را برای جدیترین خودروی خود یعنی "تسلا 3" طراحی و اجرا می‌کند.

ممکن است تا مدتی همه این ویژگی را نشناسند و در صورت دیدن سگ در خودرویی که در آن قفل و پنجره‌های آن بسته است، با پلیس تماس بگیرند و یا حتی شیشه‌ها را بشکنند تا حیوان را نجات دهند، غافل از اینکه شرایط حیوان کاملا خوب و امن است.

اما الون ماسک فکر این را هم کرده است و احتمالا به زودی دیگر مجبور نباشید تابلوی "لطفا نگران نباشید" را روی شیشه بچسبانید.
 

 

تسلا

 


الون ماسک اعلام کرده است که "حالت سگ" را در نرم‌افزار تسلا 3 اجرایی می‌کند که به عابران در حال عبور از کنار خودرو می‌گوید که نگران نباشند.


البته در کل مشکلی که بر سر راه خودروسازان و خودروهای برقی است، این است که مردم پیش‌فرض‌هایی از خودروهای بنزینی در ذهن خود دارند و بر اساس آن عمل می‌کنند. در حالی که مثلا در این مورد، یک خودروی برقی گرمای بسیار کمتری نسبت به خودروهای رایج کنونی تولید می‌کند و حتی بدون حالت سگ هم شاید تا مدتی مشکلی برای بچه یا حیوان داخل ماشین پیش نیاید.

در صورتی که این ویژگی جدید، به مردم این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند حیوان خانگی خود را تا چندین ساعت بدون نگرانی در خودرو تنها بگذارند.

کد خبر 103991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha