کد خبر 104019
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
خسروتاج هم می‌رود

پرشین خودرو: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در دوره جدید انتصاب‌ها بر اساس جوان‌گرایی است، گفت: براساس منع قانون به کارگیری بازنشستگان در این دوره بسیاری از همکاران خوب ما مسئولیت خود را باید ترک کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، رضا رحمانی امروز در بیست و دومین مراسم روز ملی صادرات گفت: در دوره جدید انتصاب‌ها بر محور جوان‌گرایی خواهد بود و به عبارتی میانگین سنی در انتصاب‌ها حتما پایین خواهد آمد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: در کنار این مطلب اقدامی صورت خواهد گرفت، بدین ترتیب که تشکیل اتاق فکری در زمینه‌های صنعت، معدن و آینده پژوهی خواهیم داشت که در آن تلاش می‌شود تا تصمیمات بعد از عبور از این اتاق‌های فکر حاصل شود.

رحمانی بیان داشت: در دوره جدید چند نکته مهم به صورت ویژه پیگیری می‌شود که تامین مایحتاج مردم تا توجه ویژه به زنجیره تولید و صادرات را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه من اعتقاد دارم که صادرات پیشران اقتصاد کشور است، بیان داشت: در شرایط نوسانات ارزی همه از مشکلات صحبت می‌کنند، اما در این شرایط یقینا فرصتی برای صادرات هم بوده است و در این زمینه امسال در نظر گرفته شد تا 10 میلیارد دلار از واردات سال‌های قبل تبدیل به تولید داخل شود.

سرپرست وزارت صنعت بیان داشت: در شرایط نوسان ارزی اگر ثبات در تصمیم‌گیری‌ها وجود داشته، باید فرصتی برای صادرات است، البته در کلاهای یارانه‌ای باید محدودیت‌هایی وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما مکلف به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها هستیم، گفت: اگرچه این امر باعث می‌شود که بسیاری از همکاران خوب ما مسئولیت خود را ترک کنند و آقای خسروتاج یکی از این افراد است، اما من روز گذشته از وی خواستم که تا آخرین لحظه این مسئولیت را داشته باشد.

کد خبر 104019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha