اولین خودروی اسپرت تمام الکتریکی پژو به بازار می آید

پرشین خودرو: پس از توقف توسعه موتورهای دیزلی جدید و راه اندازی سیستم‌های محرک پلاگین هیبریدی، حال کمپانی خودروسازی پژو به سیستم‌های محرک تمام الکتریکی نگاه می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در نمایشگاه بین المللی پاریس امسال، کمپانی خودروسازی پژو نسخه‌های پلاگین هیبریدی پژو 3008 و همچنین پژو 508 را معرفی کرد و جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو بررسی کردیم و از طرفی دیگر، این خودروساز فرانسوی توسعه پیشرانه‌های بنزینی جدید خود را در راستای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی متوقف کرده است. حال شرکت خودروسازی پژو برای برداشتن گام‌های موثرتر در راستای کاهش آلودگی زیست محیطی، به سیستم‌های محرک تمام الکتریکی برای محصولات اسپرت آینده خود نگاه می‌کند.

طبق ادعای منابع خبری، کمپانی خودروسازی پژو قصد دارد که تا سال 2020 میلادی اولین خودروی اسپرت خود را با سیستم محرک تمام الکتریکی راه اندازی کند و در این مسیر، بخش Peugeot Sport به کمک کمپانی مادر خواهد آمد تا یک خودروی تمام عیار اسپرت با قلبی آرام و بدون آلایندگی راه اندازی شود.

کمپانی خودروسازی پژو مدعی است که سیستم‌های محرک الکتریکی می‌توانند یک فرصت جدید برای ارائه ماشین‌های اسپرت با عملکرد بالا به مشتریان باشد و سیستم‌های محرک الکتریکی قدرتمند داخل اتومبیل‌های اسپرت، می‌تواند احساس رانندگی با یک اتومبیل اسپرت واقعی را به کاربران خود انتقال دهد.

در ادامه پاراگراف قبل، مدیرعامل کمپانی خودروسازی پژو اعلام کرد که سیستم‌های محرک جدید باید مورد بررسی قرار گیرد و چالش‌های جدیدی را پشت سر گذاشت. ماجراجویی کمپانی خودروسازی پژو برای داشتن یک آینده هیجان انگیز ادامه دارد و هرگز خستگی برای ما نخواهد بود.

البته شرکت خودروسازی پژو به طور دقیق اعلام نکرده است که کدام محصول این شرکت سیستم محرک تمام الکتریکی دریافت می‌کند، با این حال شایعاتی وجود دارد که این خودروساز فرانسوی از خودروی 508 R برای توسعه و راه اندازی یک اتومبیل اسپرت تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد و ممکن است که خروجی قدرت آن بیشتر از 350 اسب بخار باشد.

ولی تنها گذر زمان خودروی اسپرت تمام الکتریکی و جزییات فنی آن را مشخص خواهد کرد و ما هم چاره‌ای جز صبر کردن نخواهیم داشت.

کد خبر 104129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha