زوار از رها کردن خودرو در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد با سهولت در همه مرز‌های کشور همچنان برقرار است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، سردار محمدحسین حمیدی با بیان اینکه بارندگی شب گذشته توأم با طوفان و گرد و خاک موجب شد بخشی از راه در استان ایلام ریزش کند، افزود: به ناچار برای ساعاتی جاده مسدود و همین امر موجب شد بخشی از زائران در شهر ایلام و شهر‌های مختلف متوقف شوند و اسکان موقت به آن‌ها داده شود تا بعد از بازگشایی مسیر بتوانند مسیر خودشان را ادامه بدهند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر همه مسیر‌ها بازگشایی شده است، افزود: با همکاری خوب همه سازمان‌ها، مانند راهداری، عوامل امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو که از اقصی نقاط کشور برای خدمات رسانی آمده اند، بلافاصله زائران در شهر‌های مختلف اسکان داده شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: این آمادگی می‌تواند برای اربعین امسال که پیش بینی می‌شود شرایط جوی متفاوت‌تر از سال گذشته باشد، یک هشدار و یک تمرین باشد تا زائران و مردم عزیز برای اربعین امسال با آمادگی بیشتری در منطقه حضور داشته باشند.

 

 

ازبعین

 


سردار حمیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط جوی و ترافیکی مناسب است و مشکل ترافیکی خاصی نداریم تقریباً همه همکاران ما در سطح کشور آماده باش صددرصد هستند.

وی به استان‌های خوزستان و ایلام که به صورت مستقیم مرز خروجی دارند، اشاره و بیان کرد: همچنین استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی که در مجاورت این استان‌ها قرار دارند به صورت غیرمستقیم درگیر هستند بنابراین عوامل امدادی در این استان‌ها به صورت صددرصد آماده باش هستند تا در ضرورت بتوانند به موقع وارد عمل شوند و امیدواریم زائران عزیز ما را از دعای خیر خودشان محروم نکنند.

سردار حمیدی با بیان اینکه شرایط جوی امسال تقریباً همانند سال ۹۴ است که بارندگی زیادی داشتیم، اما امسال وضعیت بهتر است، گفت: پارکینگ‌ها بهسازی شده و آماده طرح است، اما بخشی از زائرانی که خودرو‌های خود را در جا‌های غیر مجاز در حاشیه راه‌ها در زمین‌های کشاورزی رها می‌کنند باید منتظر این باشند که در زمان برگشت خودرو خود را پیدا نکنند یا در تلی از گل فرو رفته باشد.

رئیس پلیس راه کشور در خاتمه توصیه کرد: زائران عزیز از رها کردن خودرو در حاشیه جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی و زمین‌هایی که به هیچ عنوان قابلیت استفاده برای پارکینگ ندارد، خودداری کنند.

کد خبر 104132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha