نسخه خاص تویوتا هایلوکس ویژه سالگرد 50 سالگی رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: به مناسبت سالگرد 50 سالگی هایلوکس، شرکت خودروسازی تویوتا یک نسخه ویژه از این برند برای مشتریان خود آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برند هایلوکس وارد پنجمین دهه عمر خود شده است و به مناسبت این موفقیت و فروش بسیار خوب خود در بازارهای جهانی، لایق دریافت یک نسخه ویژه از سوی کمپانی خودروسازی تویوتا شده است. حال این شرکت به تعداد محدود و در بازار انحصاری بریتانیا، یک نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس آماده کرده است که تغییرات آن در طراحی ظاهری اتومبیل بوده و چهره آن را اندکی اسپرت و جذاب‌تر کرده است.

 



نسخه ویژه تویوتا هایلوکس که حالا با لقب Invincible X Range-Topping Trim شناخته می‌شود، در ظاهر خود به یک جلوپنجره جدید مشبک با ستون‌های مشکی رنگ داخلی و یک حاشیه زیبای کرومی، یک سپر جدید در عقب اتومبیل، یک گارد فلزی در قسمت بار کابین و همچنین در داخل کابین اتومبیل به یک تم مشکی رنگ با روکش‌های چرمی باکیفیت مجهز شده است تا این خودروی پیکاپ پرفروش در سالگرد 50 سالگی خود خوش تیپ‌تر و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.

 



تغییرات این نسخه همانطور که گفته شد، تنها برای ظاهر اتومبیل بوده است، به همین منظور مشتریان در صورت خرید این نسخه به یک پیشرانه 2.4 لیتری دیزلی دسترسی خواهد داشت که خروجی قدرت آن برابر با 150 اسب بخار بوده و برای تبدیل و انتقال آن به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

 



در پایان لازم به ذکر است که این نسخه به تعداد محدود 150 دستگاهی تولید شده و برای داشتن هریک از آنان، نیاز به پرداخت حداقل هزینه 32 هزار و 483 پوند، معادل 42 هزار و 687 دلار خواهید داشت.

کد خبر 104150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha