کد خبر 104188
۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
واکنش دو مجری به حذف فردوسی‌پور

پرشین خودرو: مازیار ناظمی و رضا رشیدپور نسبت به پخش نشدن برنامه «نود» که برای دومین بار در شب گذشته اتفاق افتاد، ضمن تاکید بر اینکه «نود» حذف شدنی نیست، واکنش نشان دادند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مازیار ناظمی - گوینده اخبار ورزشی تلویزیون و مدیر فعلی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان - درباره پخش نشدن برنامه «نود» اظهار کرد: ۲۲ سال از روزهای آشنایی من با آن جوان بلندپایه موفرفری که با کلی مجلات «ورد ساکر»، «شوت» و «مچ» که به شبکه سه می‌آمد و موقع تست گزارشگری، همه به هم نگاه می‌کردند و بعضی قدیمی‌ها می‌خندیدند، می‌گذرد. خاطرم هست می‌گفت، یکشنبه‌ها حس عجیبی دارد و در عالم خیال در فوتبال جزیره است!

او درباره فعالیت عادل فردوسی‌پور و محبوبیت این مجری اظهار کرد: عادل واقعا با سماجت و زحمت فراوان به اینجا رسید، شک نکنید حتما «نود» می‌ماند و عادل که با سرمایه کشور و مردم عادل و خالق «نود» شد، با درایت، ‌ همکاری خود را در رسانه ملی ادامه خواهد داد. نه خداحافظی در کار است و نه از دست رفتن نودی، ‌ چراکه قطعا صدا و سیما خانه فردوسی‌پور است.

رضا رشیدپور - مجری تلویزیون - نیز صبح امروز در برنامه صبح‌گاهی خود، در واکنش به پخش نشدن برنامه «نود» تاکید کرد که مسئولان شبکه سه باید با مردم شفاف صحبت کنند.

او با بیان اینکه رسانه ملی را جدا از برنامه «نود» نمی‌داند و این برنامه یکی از برنامه‌های موفق سازمان صدا و سیما است، اظهار کرد: از مسئولان شبکه خودمان درخواست می‌کنم که در چارچوب حرفه‌ای، مشکلات و سوء تفاهم‌ها هر چه که هست، شفاف‌سازی کنند.

او در ابتدای این اظهارات یادآور شد که دوست ندارد نظرات شخصی‌اش را در برنامه مطرح کند، اما از مسولان تلویزیون می‌خواهد که شفاف‌تر عمل کنند.

رشیدپور مطرح کرد: من جزو یکی از بینندگان برنامه «نود» هستم، علی رغم اینکه فوتبالی نیستم، اما برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور برای من بسیار جذاب هستند.

شامگاه گذشته، روابط عمومی شبکه سه سیما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برنامه «نود» پخش نخواهد شد.

در پی‌نوشت این اطلاعیه‌ شبکه سه درباره‌ی علت پخش نشدن برنامه عادل فردوسی‌پور، چنین آمده بود: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در پی عدم پخش این برنامه، به دلیل پخش بازی انگلیس – اسپانیا در دوشنبه گذشته، و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

کد خبر 104188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha