انجام ۵۳ پرواز اربعین از فرودگاه امام خمینی (ره) تا تاریخ ۳۰ مهرماه

پرشین خودرو: معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام ۵۳ پرواز اربعین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا تاریخ ۳۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو ، علی رستمی، معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به آغاز غیر رسمی پروازهای اربعین در این مجموعه از تاریخ ۲۷ مهرماه گفت: تا روز ۳۰ مهر، مجموعا ۵۳ سورتی پرواز خروجی و ۵۱ سورتی پرواز ورودی به منظور انتقال زوار اربعین حسینی انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۷ نفر مسافر خروجی و ۸ هزار و ۵۳۵ نفر مسافر ورودی به وسیله این پروازها جابجا شده‌اند.

رستمی به آمار پروازهای روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در تاریخ ۳۰ آبان، ۲۰ سورتی پرواز خروجی و ۱۸ صورتی پرواز ورودی اربعین در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شده و ۳ هزار و ۴۴۶ نفر مسافر خروجی و ۲ هزار و ۸۲۱ نفر مسافر ورودی با این پروازها جابجا شدند.

 

فرودگاه

 


وی افزود: بر اساس براوردهای ما، امسال حدود ۵۰ هزار نفر از زوار اربعین از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

به گفته رستمی، پروازهای برگشت اربعین تا ۱۸ آبان ماه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه خواهند داشت.

گفتنی است معاون امور فرودگاهی امام خمینی (ره) پیشتر از اختصاص سالن بوردینگ اختصاصی برای پروازهای اربعین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داده بود.

کد خبر 104248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha