لاریجانی: جلسه رای اعتماد شنبه برگزار می‌شود

پرشین خودرو: علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس، بیان کرد: جلسه علنی بعدی مجلس شنبه آینده 5 آبان ماه برگزار می شود و دستور جلسه بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی پیش از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس، بیان کرد: جلسه علنی بعدی مجلس شنبه آینده 5 آبان ماه برگزار می شود و دستور جلسه بررسی رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت است.

وی از نمایندگان مجلس خواست راس ساعت 13 در مجلس حضور داشته باشند تا بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی به موقع در مجلس انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌ جمهوری محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به ترتیب به عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت را جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف مجلس از روز معرفی شدن وزیران پیشنهادی دولت به مجلس با وزیران پیشنهادی جلساتی را برگزار کرده اند.

کد خبر 104249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha