کد خبر 104264
۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
جگوار برقی با یک بار شارژ 400 کیلومتر طی می کند

پرشین خودرو: خودروی جگوار از جمله خودروهای لوکس و پرطرفدار است که به تازگی مدلی برقی از آن به نام آی – پیس عرضه شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، خودروی جگوار از جمله خودروهای لوکس و پرطرفدار است که به تازگی مدلی برقی از آن به نام آی – پیس عرضه شده است.

این خودروی تمام برقی با یک بار شارژ قادر به طی مسافتی حدودا 400 کیلومتری است. در تولید این خودرو هم از یک باتری 90 کیلووات ساعتی استفاده شده است.
 

 

جگوار



خودروی یادشده از نظر توان باتری و حداکثر مسافت طی شده بعد از یک بار شارژ تفاوتی با خودروهای برقی مشابه ندارد. به عنوان مثال، یک خودروی تسلای مدل X 75D با باتری 75کیلووات ساعتی بعد از یک بار شارژ مسافتی تقریبا 400 کیلومتری را طی می کند.

یکی از مزایای خودروی برقی جگوار در مقایسه با خودروهای مشابه شتاب صفر تا صد مناسب آن است که به تنها 4.5ثانیه می رسد. در مقابل شتاب صفر تا صد خودروی تسلا 4.9 ثانیه است.

طراحی داخلی خودروی جگوار نیز مانند مدل های پیشین این خودرو زیبا و شیک است. مزیت دیگر این خودرو ارزان تر بودن آن در مقایسه با خودروهای تسلاست. به عنوان نمونه، در حالی که Model X شرکت تسلا حدود80 هزار دلار قیمت دارد، خودروی آی – پیس جگوار تنها 69500 دلار قیمت دارد.

کد خبر 104264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha