برنامه تخت گاز 2 مجری جدید استخدام کرد

پرشین خودرو: با ترک برنامه از سوی مت له بلانک، تهیه کننده برنامه تخت گاز برای فصل جدید دو مجری جدید به این برنامه اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بعد از ترک برنامه "تخت گاز" توسط کریس ایوانز و همچنین قبل از آن توسط 3 مجری فعلی برنامه "گرند تور" یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می"، حال مت له بلانک هم قصد دارد از برنامه تخت گاز خداحافظی کرده و زمان بیشتری را همراه با خانواده خود باشد. به همین دلیل تهیه کننده برنامه تخت گاز بار دیگر خانه تکانی کرده و 2 مجری جدید به برنامه اضافه کرده است که یکی از آنان جایگزین "مت له بلانک" بوده و دیگری هم جایگزین مجری سیاه پوست برنامه، یعنی "روری رید" خواهد بود.

پیش از این گفتیم که مت له بلاک، مجری اصلی برنامه "تخت گاز" که از همان ابتدای فعالیت خود در برنامه "تخت گاز" توانست بار دیگر شور و نشاط را به این برنامه باز گرداند و تاحدودی فقدان حضور مجریان سابق این برنامه را جبران کند، با نظر شخصی و توافق عوامل برنامه تصمیم به ترک برنامه "تخت گاز" گرفته است تا بار دیگر عوامل این برنامه یک چالش جدی برای انتخاب جایگزین داشته باشند، زیرا "مت له بلاک" یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های سینما بوده و همچنین دانش فنی بالایی در رابطه با وسایل نقلیه مختلف دارد که با حضور خود در برنامه "تخت گاز" توانست مخاطبان قدیمی این برنامه را باوجود ترک مجریان سابق راضی نگه دارد.

مت له بلاک پیرامون تصمیم خود برای ترک برنامه چنین گفت: تجربه حضور من در برنامه "تخت گاز" بسیار سرگرم کننده بود و از کار با تیم بسیار لذت بردم. اما زمان کار و همچنین سفرهای گسترده "تخت گاز" به نقاط مختلف جهان باعث شد تا از خانواده و دوستان خود بیشتر دور شوم، به همین دلیل تصمیم به ترک برنامه خواهم داشت، اما همچنان طرفدار برنامه "تخت گاز" خواهم بود و امیدوار هستم که تیم با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

حال مجریان جدید برنامه تخت گاز، به ترتیب "پدی مک گینس" و "اندرو فلین تاف" خواهند بود که در این بین "پدی مک گینس" یکی از مجریان 45 ساله انگلستانی برنامه‌های مختلف بوده و "اندرو فلین تاف" به عنوان یکی از معروف ‌ترین بازیکنان "کریکت" در انگلستان شناخته می‌شود که هر دوی آنان دانش و علاقه بسیار زیادی به اتومبیل دارند و حالا با حفظ "کریس هریس" در برنامه تخت گاز، جایگزین "مت له بلانک" و "روری رید" خواهند شد و باید دید که این دو مجری جدید چگونه عمل می‌کنند و آیا می‌توانند بار دیگر شکوه از دست رفته برنامه تخت گاز را باز گردانند یا خیر؟!.

کد خبر 104279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha