ساعت ویژه «استون مارتین» برای مشتریان خاص رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی استون مارتین با همکاری ساعت ساز سوئیسی تگ هویر، یک ساعت منحصربه فرد رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ماشین‌ها و ساعت‌ها دو اعتیاد کاملا حقوقی هستند که بلااستثنا هرکسی را خوشحال خواهد کرد، حال این دو صنعت کاملا متفاوت برای سال‌های سال است که با یکدیگر همکاری می‌کنند و تاکنون ساعت‌های زیادی تولید شده است که طراحی ظاهری آنان الگوبرداری شده از ماشین‌های خاص بازار است، از جمله ساعت‌های پورشه، ساعت بوگاتی و یا حتی ساعت‌های ساخته شده با الگوبرداری ازمحصولات فراری و مکلارن که عموما با قیمت‌های بسیار زیاد و به همراه اتومبیل به مشتریان عرضه می‌شود.

 



حال امروز هم یکی دیگر از تولید کنندگان خودروهای خاص و گران قیمت جهان یعنی استون مارتین دست به کار شده و با همکاری شرکت سوئیسی "تگ هویر"، یک ساعت منحصربه فرد با الگوبرداری از ماشین‌های اسپرت خود رونمایی کرده است که بدون شک هرکسی را شیفته خود می‌کند و این ساعت می‌تواند به خوبی چشم انداز رنگ‌های مختلف، شکل‌ها، الگوها و همچنین مواد بکار رفته در یک استون مارتین واقعی را به نمایش بگذارد.

 



بر روی بدنه این ساعت می‌توانید حکاکی نام استون مارتین را شاهد باشید و در پشت ساعت لوگوی استون مارتین به همراه لوگوی شرکت "تگ هویر" حکاکی شده است تا مشتریان امضای تولید کنندگان خاص و منحصربه فرد این ساعت را به همراه داشته باشند.

 



برای محافظت از این ساعت هم شرکت استون مارتین یک بدنه فولادی 45 میلی متری به مشتریان خود می‌دهد تا در برابر ضربات ایمن باشد.

 



به غیر از گالری تصاویر، اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی و ساختاری این ساعت منتشر نشده است، اما این را می‌دانیم که ساعت ویژه استون مارتین در حال حاضر توسط خرده فروشی‌های شرکت "تگ هویر" و همچنین فروشگاه‌های بزرگ آنلاین به فروش می‌رسد که قیمت آن در انگلستان معادل 5250 پوند، در آمریکا معادل 6816 دلار و همچنین در اروپا معادل 5942 یورو خواهد بود.

کد خبر 104363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha