کد خبر 104379
۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
توسلی قائم مقام مدیر عامل شرکت پاکسان شد

پرشین خودرو: امیر حمزه توسلی عضو هیأت مدیره شرکت پاکسان به عنوان قائم مقام این شرکت انتخاب گردید.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، امیر حمزه توسلی که پیش از این از سوی گروه صنعتی بهشهر به عنوان عضو موظف هیأت مدیره شرکت پاکسان منصوب شده است، همچنین طی حکمی از طرف مدیر عامل به عنوان قائم مقام مدیر عامل شرکت پاکسان منصوب و معرفی شد.

 

پاکسان

 

در مراسم معارفه عضو هیأت مدیره پاکسان و قائم مقام این شرکت، توسلی ضمن قدردانی از حسن نیت مدیرعامل گفت: امیدوارم بتوانم بازوی اجرایی موثری برای مدیر عامل پاکسان و این مجموعه باشم تا بتوانیم به کمک یکدیگر گام های موثری برداشته و برخی از امور که نیاز به توجه جدی دارند را سامان ببخشیم و نهایتا در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم، رضایت حق تعالی را به دست آوریم.

وی در حاشیه این جلسه ضمن تشریح برنامه های آتی خود یادآور شد: یکی از موضوعات مهجور مانده در شرکت پاکسان که نیاز به نگاه مدقن و همه جانبه دارد، برنامه ریزی در بخش نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت است که در این خصوص می توان با اصلاح ساختاری همه جانبه ظرفیت های پیدا و پنهان سازمان را فعال نمود و با کمک نیروی های متخصص فعلی سازمان، نهایت بهره وری را کسب کرد.
 
قائم مقام شرکت پاکسان توجه به بازسازی بخش های فرسوده و دستگاه های مستهلک را از دیگر اهداف مهم معرفی کرد و افزود: این شرکت برای حضور موفق در شرایط کسب و کار جدید و رقابت با تولیدکنندگان داخلی و خارجی و افزایش سهم در بازار های صادراتی،   نیازمند بازسازی و تجهیز به سیستم های مدرن با فن آوری های روز دنیا است.

عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت پاکسان، نظام جامع اطلاعات مدیریت با رویکرد تحلیلی و تصمیم سازی را از دیگر برنامه های مهم معرفی کرد و خاطر نشان نمود: بسیاری از اطلاعات و دانش سازمانی باید به صورت شایسته تری بکار گرفته شود، برای رفع این موانع باید  با برنامه ریزی و همکاری تمام بخش های سازمان اقدامات اساسی انجام گردد تا بتوان این اطلاعات را در همه بخش های سازمان جاری و نهادینه کرد.

توسلی نگاه مدون به حوزه بازاریابی و فروش محصول نهایی را از اولویت های برنامه کاری خود  عنوان کرد و افزود:  در این زمینه باید در راستای افزایش سهم بازار داخلی و خارجی و کسب رضایت مشتری گام های موثری برداشته شود  و از همه ظرفیت های سازمان برای رشد و ارتقاء برند شرکت پاکسان استفاده کرد  و تهدید های حال حاضر را تبدیل به فرصت نمود.

گفتنی است امیر حمزه توسلی چندین سال است که در گروه توسعه ملی فعالیت دارد و بیش از ۶ سال سابقه همکاری با گروه  توسعه را در کارنامه خود دارد؛ مدیرعاملی و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت داماش ترابر از گروه توسعه ملی،   نایب رئیس هیأت مدیره موظف لیزنگ بانک ملی، عضویت در هیأت مدیره شرکت ریسباف و عضویت در هیأت مدیره شرکت صادرات نیروی خلیج فارس به صورت موظف از جمله سمت های وی بوده است.

کد خبر 104379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha