زائرین بلیت هواپیما را فقط از سایت‌های مجاز تهیه کنند

پرشین خودرو: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه زائرین بلیت هواپیما را از سایت‌های مجاز خریداری کنند گفت: زائران حتما در تهیه بلیت و همچنین خرید بلیت با نرخ مصوب دقت کافی داشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، مقصود اسعدی سامانی  با اشاره به عدم افزایش قیمت بلیت پرواز‌های اربعین بیان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در بلیت پرواز‌های اربعین نداشته ایم و زائران به هیچ عنوان قیمت‌های بالاتر برای خرید بلیت پرداخت نکنند.


وی در ادامه تاکید کرد: زائرین برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده بلیت را صرفا از طریق سایت‌ها و آژانس‌های معرفی شده خریداری کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه زائران به هیچ عنوان قیمت‌های بالاتر بابت پرواز‌های اربعین پرداخت نکنند، گفت: خرید بلیت صرفا از طریق سایت‌ها و آژانس‌های معرفی شده انجام شود.

 

هواپیما


اسعدی سامانی تصریح کرد: زائران تلاش کنند حتما از دفاتر و آژانس‌های معرفی شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری بابت تهیه بلیت اقدام کنند و به هیچ عنوان سراغ سایت‌های غیرمعتبر و همچنین دفاتری که مجاز به فروش بلیت پرواز‌های اربعین نیستند نروند.

وی در توضیح قیمت بلیت هواپیما به مقصد نجف تصریح کرد: قیمت بلیت یکطرفه تهران - نجف و سایر شهرستان‌ها به نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دوطرفه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و این قیمت‌ها برای تاریخ‌های ۲ تا ۱۲ آبان ماه تعیین شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از زائران خواست حتما در تهیه بلیت و همچنین خرید بلیت با نرخ مصوب دقت کافی داشته باشند.

کد خبر 104404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha