اعزام 7 هزار مسافر از فرودگاه امام خمینی(ره) به نجف

پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: بیش از 7 هزار مسافر روز گذشته برای ایام اربعین به نجف اعزام شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، علی رستمی عضو هیئت مدیره فرودگاه امام خمینی (ره) درباره آخرین آمار پروازهای اعزامی و پذیرشی اربعین در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: روز گذشته تعداد پروازهای ورودی به امام خمینی (ره) 36 سورت، پروازهای خروجی 34 سورت بوده است.

وی ادامه داد: تعداد مسافران ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) 5 هزار و 565 نفر بوده و تعداد مسافران خروجی 7 هزار و 98 نفر بوده است.


رستمی آمار پروازهای اربعین از تاریخ 27 مهر 97 تا 5 آبان ماه امسال را 395 پرواز اعلام کرد و گفت: از این تعداد 197 پرواز مربوط به پروازهای ورودی و 198 پرواز مربوط به پروازهای خروجی بوده است.

عضو هیئت مدیره فرودگاه امام خمینی (ره) تعداد مسافران ورودی از تاریخ 27 مهر 97 تا 5 آبان ماه امسال را 31 هزار و 490 نفر اعلام کرد و گفت:در همین مدت زمان تعداد مسافران خروجی 39 هزار و 697 نفر بوده است.

 

فرودگاه امام

 


وی افزود: خوشبختانه میزان تأخیر پروازهای اربعین بسیار نسبت به سال گذشته کمتر بوده و 7 ایرلاین این پروازها را انجام می‌دهد که 6 شرکت هواپیمایی ایرانی و یک ایرلاین خارجی این پروازها را انجام می‌دهد.

گفتنی است ؛رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده بود بنا به درخواست شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و عراقی 744 مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه‌ای و فوق‌العاده به مقاصد نجف و بغداد برای اربعین صادر شده است.

از این تعداد 512 مجوز به صورت فوق‌العاده صادر شده که 87 مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی عراقی و 425 مجوز برای شرکت‌های ایرانی صادر شده است.

گفتنی است مسافران اربعین قیمت‌های بلیت را گران‌تر از نرخ‌های اعلام شده خریداری نکنند و در صورت هرگونه تخلف سریعا به سازمان هواپیمایی شکایت کنند.

کد خبر 104441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha