کنترل خودروها بادوربین‌ پلاک خوان درمرز مهران

پرشین خودرو: رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: ۷۱ هزار خودرو توسط سیستم های ثابت و سیار دوربین های پلاک خوان در مرز مهران کنترل شد و ۶ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی برای تامین آسایش و امنیت زائران اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: همزمان با شروع راهپیمایی بزرگ اربعین، خودروهای گشت آگاهی با تجهیز به سامانه دوربین های پلاک خوان، تردد خودروها را در مرزهای سه گانه رصد و اتومبیل های مسروقه را شناسایی و توقیف می کنند.


وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان عملیاتی خود به صورت هدفمند و مستمر نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اموال مردم اقدام می کند، افزود: یکی از اولویت های مهم پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت، به کارگیری دوربین های پلاک خوان در راستای کشف خودروهای مسروقه است.

 

خودرو

 


رئیس پلیس آگاهی ناجا به حجم تردد خودروهای زائران در مرز مهران اشاره و تصریح کرد: سیستم های ثابت و سیار دوربین های پلاک خوان، کنترل هوشمندانه ای را در حوزه بررسی و استعلام وسایل نقلیه ای که از ایلام به مهران و دهلران تردد داشته، انجام می دهند.

وی اضافه کرد: پلیس آگاهی از شروع ورود زائران به مرز تا کنون بیش از ۷۱ هزار و ۶۵۸ دستگاه انواع خودرو را کنترل و از این تعداد در مورد ۳۹ دستگاه که دارای دستور توقیف قضائی بودند، اقدامات لازم را انجام داده.در این میان ۶ خودرو نیز سرقتی اعلام شدند که بلافاصله توقیف و برای مراحل قانونی به پارکینگ انتقال یافتند.

سردار مقیمی گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی هر خودرویی که پلاک آن دارای دستور توقیف یا سابقه سرقت باشد را از طریق این تجهیزات شناسایی و از ادامه حرکت آن جلوگیری می کند.

کد خبر 104450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha