دولت در مسئله بنزین تا کنون به نتیجه نرسیده است

پرشین خودرو: نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید دولت قصد و انگیزه ای برای ارائه متمم بودجه سال ۹۷ ندارد و تا کنون در افزایش قیمت بنزین به نتیجه نرسیده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، جهانبخش محبی نیا  با اشاره به افزایش درآمد نفتی دولت و ارائه متمم بودجه به دلیل افزایش درآمد اظهار داشت: ارائه بودجه متمم مسیر طولانی دارد و در واقع دولت نسبت به اینکه متمم بودجه بیارود قصد و انگیزه ای ندارد.

سازمان برنامه تصور می کند مجوز دارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کل کشور این است که زمان بررسی لایحه بودجه سال 97 و تصویب آن در مجلس، مجوزهای لازم برای انتقال اعتبارات و جابجایی بخشی از بودجه را گرفته است.

 

بنزین

 

دولت برای افزایش قیمت بنزین به نتیجه نرسیده است

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه تمرکز دولت از ارائه متمم بودجه به سمت مسئله بنزین است، گفت: در واقع تمرکز دولت بر روی مسئله بنزین است و همچنان دولتی در این زمینه به نتیجه نرسیده اند.

وی تاکید کرد: آنها به این فکر می کنند که تغییرات در نرخ بنزین آیا تورم زا است یا خیر از این روی به نظر می رسد که دولت نمی تواند به این زودی ها در خصوص مسئله بنزین به نتیجه برسد.

دولت برای جلوگیری از قاچاق سوخت به دلیل اختلاف قیمت بنزین در ایران و کشورهای همسایه به دنبال احیای کارت سوخت و احتمالا دو نرخی کردن قیمت بنزین است اما در آخرین نشست کمیسیون انرژی مقرر شد تا زمانی که کمیته انرژی این کمیسیون راه کارهای لازم را احصا نکرده و به شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه ارائه نکرده افزایش قیمت یا سهمیه بندی سوخت صورت نگیرد.

کد خبر 104481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha