گران‌ترین پرواز‌های صورت گرفته در جهان + جزییات

پرشین خودرو: شرایط ویژه‌ای در طول پرواز‌های گران قیمت وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سرو خوراکی‌ها و وعده‌های غذایی گران قیمت به انتخاب مسافر و صندلی‌هایی که با کنترل‌های ویژه در ۱۲ جهت مختلف برای راحتی مسافر قابل تنظیم است، اشاره کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، امروزه در سرتاسر جهان پرواز‌هایی صورت می گیرد که هزینه‌های سنگینی برای مسافران به همراه دارد.

در این پرواز‌ها علی رغم طولانی بودن و همچنین فشار‌های زیادی که مسافرین در طول پرواز به دلیل شرایط جوی متحمل می‌شود، شرایط و خدمات رفاهی ویژه‌ای برای آن‌ها درنظر گرفته شده که تا حدود زیادی از خستگی و فشار روی مسافرین می‌کاهد.

این شرایط از سرو خوراکی‌ها و وعده‌های غذایی گران قیمت به انتخاب مسافرتا صندلی‌هایی که با کنترل‌های ویژه در ۱۲ جهت مختلف برای راحتی مسافر قابل تنظیم است را شامل می‌شود.

همچنین برای مسافرین ویژه امکاناتی از جمله استفاده از حمام‌های کاملا بهداشتی و استفاده از سونا و جکوزی فراهم شده است.

برای اشخاصی که از سفرکردن با هواپیما لذت می‌برند، حتی شنیدن این امکانات رضایت بخش است، اما قیمت خرید و رزرو بلیط این پرواز‌ها تنها مسئله است که تمام رویا‌ها و آرزو‌های این اشخاص را نقش برآب می‌کند.

 

پرواز

 

 


در ادامه گرانترین و مجلل‌ترین پرواز‌ها را معرفی می‌کنیم:


۱۰. هواپیمایی سنگاپور، پرواز نیویورک به سنگاپور
این هواپیمایی به خاطر شبکه پروازی گسترده خود، در میان برترین شرکت‌های حمل و نقل هوایی قرار گرفته است. پرواز نیویورک – سنگاپور این ایرلاین، توسط یک ایرباس A۳۸۰-۸۰۰ انجام می‌گیرد و با توقفی در فرانکفورت در هر مسیر، ۲۱ تا ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد.
سوئیت فرست کلاس این پرواز برای علاقه‌مندان ۱۷ هزارو ۸۰۰ دلار هزینه به همراه دارد که باعث شده تا جزء لیست گرانترین پرواز‌ها قرار بگیرد.

۹. هواپیمایی ژاپن، پرواز توکیو به لندن
پروازی که توسط دومین هواپیمایی بزرگ ژاپن صورت گرفته است از بالا‌ترین احساس آرامش و راحتی دربین دیگر پرواز‌ها برخوردار است که هزینه آن برای مسافرین ۲۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

۸. هواپیمایی ویرجین آتلانتیک، پرواز نیویورک به سنگاپور
این هواپیمایی بریتانیایی متشکل از به روزترین هواپیما‌ها و امکانات است پرواری که از نیویورک به سنگاپور توسط این هواپیمایی صورت گرفت، توانست با هزینه ۲۱ هزار دلاری خود را در این لیست گران قیمت قرار دهد.

۷. هواپیمایی سوئیس، پرواز نیویورک به سنگاپور
خط پروازی نیویورک به سنگاپور جزو خطوطی است که برای علاقه‌مندان و مسافرین هزینه‌های زیادی به همراه داشته است از جمله هواپیمایی سوئیس که برای گذراندن این مسیر، مبلغ ۲۲ هزار و ۲۵۰ دلار را در ازای ارائه امکاناتی نظیر کابین‌های تشریفاتی و لوکس، تخت خواب‌ها و صندلی‌های راحت همراه با تلویزیون خصوصی، از مسافران خود دریافت کرد.

۶. هواپیمایی کره، پرواز نیویورک به پکن
این هواپیمایی که با توجه به مقاصد و مسیر‌های بین المللی گسترده‌ی خود، یکی از بهترین ایرلاین‌های آسیا به شمار می‌رود، با ارایه ۴ نوع پرواز فرست کلاس، خود را در بین دیگر ایرلاین‌های آسیایی متمایز می‌سازد.
ثروت‌مندان و عاشقان پرواز همراه با تجمل برای تهیه بلیت فرست کلاس این پرواز باید هزینه ۲۷ هزار دلاری را پرداخت کنند.

۵. هواپیمایی الاتحاد، پرواز لس آنجلس به ابوظبی
این هواپیمایی که به عنوان دومین ایرلاین بزرگ دنیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد، انتخاب بسیاری از ثروتمندان است.
بلیط هواپیما فرست کلاس پرواز لس آنجلس به ابوظبی اتحاد ایرویز، هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ هزار دلار را روی دست مسافران می‌گذارد که از نظر بسیاری از آن‌ها در قبال امکانات و تجملاتی که در فرست کلاس این هواپیمایی ارائه می‌شود این قیمت سزاوار ستایش است.

۴. هواپیمایی کاتای پاسیفیک، پرواز نیویورک به هنگ کنگ
بزرگترین شرکت هواپیمایی هنگ کنگ، کاتای پایسفیک نام دارد که با مقاصد گسترده جهانی خود را در آسیا و دنیا خود را نام دار کرده است.
برای سفر از نیویورک به مقصد هنگ کنگ ۱۶ ساعت زمان لازم است، که این ایرلاین با در نظر گرفتن امکاناتی همچون سوئیت‌های اختصاصی داخل کابین همراه با هدفون‌های مخصوص لغو سر و صدا و صفحه نمایگر لمسی LCD این مدت زمان طولانی را برای مسافران در ازای پرداخت ۲۸ هزار دلار لذت بخش کرده است.

۳. هواپیمایی امارات، پرواز لس آنجلس به دبی
این پرواز توسط بزرگترین هواپیمای مسافربری (ایرباس A۳۸۰-۸۰۰) صورت گرفته است.
حمام آبگرم و یک میز بی انتها مملو از مواد غذایی که در سطح خانواده‌های اشرافی چیده شده اند به مسافران این پرواز ۱۶ ساعتی این امکان را می‌دهد که از هر لحظه از پرواز خود لذت کامل ببرند، که بایستی هزینه‌ای ۳۶ هزار دلاری برای این ۱۶ ساعت پرواز، پرداخت کرد.

۲. هواپیمایی لوفت هانزا، پرواز نیویورک به هنگ کنگ
این هواپیمایی که از نظر ظرفیت مسافران و ناوگان، بزرگترین هواپیمایی کشور آلمان و قاره اروپا به شمار می‌رود، با راه اندازی پرواز نیویورک به هنگ کنگ با هزینه ۴۳ هزارو ۵۵۰ دلاری خود را در جایگاه دوم لیست گران‌ترین بلیط‌های دنیا قرار دهد.
صندلی‌های راحت با امکان تبدیل شدن به تخت خواب، تهویه هوای مطبوع، میز توالت و کیت‌های آرایشی سفارشی و تشریفاتی و منوی غذایی ویژه، از دلایل گران بودن بلیط این پرواز است.

۱. هواپیمایی الاتحاد، پرواز نیویورک به ابوظبی
این پرواز با اختلاف بیش از ۲۰ هزار دلاری از رتبه‌ی دوم، گران‌ترین پرواز در طول تاریخ است که سالانه تعداد زیادی در سراسر جهان افتخار استفاده از آن را دارند.
پرواز از شلوغ‌ترین و پر ازدحام‌ترین فرودگاه دنیا به شهر شیخ نشین‌ها توسط هواپیمایی الاتحاد هزینه ۶۴ هزار دلاری را در دست ثروت‌مندان پیاده می‌کند که لازم به ذکر است در این پرواز برای یک یا حداکثر دو مسافر، امکاناتی اعم از یک اتاق خواب با تخت خواب دو نفره و سالن پذیرایی وسیع به همراه حمام اختصاصی در نظر گرفته است.
این امکانات باعث شده تا همیشه یادآور نام اتحاد، به عنوان مجلل‌ترین شرکت حمل و نقل هوایی باشیم.

کد خبر 104488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha