کد خبر 104497
۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
بازگشت پروازهای اربعین از فردا

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان هواپیمایی از بازگشت پروازهای ایام اربعین از فردا خبرداد و گفت: تیم بازرسی سازمان به فرودگاه نجف اعزام شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: بنا به درخواست شركت های هواپیمایی ایرانی و العراقیه 749 مجوز پرواز رفت و برگشت به صورت برنامه ای و فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد 513 مجوز به صورت فوق العاده صادر شده كه 87 مجوز برای شركت هواپیمایی العراقیه و 426 مجوز برای شركت های ایرانی صادر شده است.

جعفرزاده با بیان اینكه هرگونه تخلف احتمالی در كمترین زمان ممكن اعمال قانون خواهد شد، گفت: تاكنون شكایات مردمی در رابطه با ایجاد مشكل در پروازهای اربعین به سازمان هواپیمایی كشوری ارسال نشده و گزارشاتی كه دفتر نظارت سازمان در رابطه با گران فروشی به آن دست یافتند در خصوص اینگونه موارد اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

هواپیما

 


مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه سازمان هواپیمایی كشوری آماده صدور مجوز برای شركت هایی هواپیمایی به صورت فوق العاده است، از متقاضیان سفر اربعین خواست كه توجهی به نرخ های برخی از سایت های غیر مجاز برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته و مراكز معتبر را از طریق سایت سازمان هواپیمایی كشوری به نشانی www.cao.ir و یا سایت انجمن شركت های هواپیمایی به نشانی www.aira.ir دنبال كنند.

گفتنی است؛ فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مشهد مقدس پرترافیک ترین فرودگاه های كشور در عملیات پروازهای اربعین حسینی به شمار می روند.

کد خبر 104497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha