تیونینگ پیکاپ مرسدس بنز برای شکارچیان! + تصاویر

پرشین خودرو: اگر شما به دنبال یک وسیله نقلیه جدید برای شکار هستید، این خودروی پیکاپ مرسدس بنز X کلاس مخصوص برای همین کار ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جالب است بدانید که این خودرو از طرف شرکت سازنده نیست و شرکت خودروسازی مرسدس بنز حامی حیوانات و دوست دار محیط زیست خواهد بود. به همین دلیل خودروی مرسدس بنز X کلاس که در تصاویر شاهد آن هستید، کاردستی جدید شرکت Gruma HUNTER خواهد بود که آن هم یک شرکت آلمانی بوده و مخصوص برای شکارچیان وسیله نقلیه می‌سازد و اگر شما به دنبال یک وسیله نقلیه مناسب برای شکار هستید، احتمالا این خودروی مرسدس بنز X کلاس دقیقا همان چیزی خواهد بود که به شما پیشنهاد داده می‌شود.

 



به منظور استتار در محیط، شرکت‌ Gruma یک رنگ "سبز مات" به عنوان پوشش بر روی بدنه اتومبیل نقاشی کرده است که در کنار قسمت‌های مشکی رنگ بدنه اتومبیل از جمله رینگ و لاستیک‌های آن، جلوپنجره اتومبیل و یا حتی چراغ‌های پیشانی تاریک، جلوه بسیار زیبایی از این خودرو به نمایش گذاشته است، هرچند هدف اصلی شرکت Gruma از انتخاب رنگ‌های مذکور، کاهش انعکاس نور محیط و همچنین پوشش بهتر در سطح طبیعت خواهد بود.

 



این ماشین ویژگی‌های منحصربه فردی برای شکار در طبیعت خواهد داشت. اول از همه اینکه شکارچی می‌تواند با خیال راحت سگ شکاری خود را داخل یک محفظه فلزی نگهداری کند و خود او هم داخل کابین و یا بر روی سقف اتومبیل استراحت کند. علاوه بر این، یک فضای ذخیره سازی برای درب عقب اتومبیل تعبیه شده است که شکارچی می‌تواند اسلحه خود را آنجا نگهداری کند.

 



علاوه بر موارد ذکر شده، مرسدس بنز X کلاس برخی پیشرفت‌های فنی را هم تجربه کرده است که شامل صفحات جدید فلزی در قسمت زیر اتومبیل برای حفاظت از اجزای حیاتی فنی، رینگ‌های جدید مشکی رنگ که با استفاده از لاستیک‌های مخصوص آفرود "BFGoodrich" پوشیده شده است، وینچ‌های قدرتمند در قسمت جلو و عقب اتومبیل و همچنین ارتفاع بیشتر اتومبیل نسبت به نسخه‌های استاندارد که از سطح زمین ایجاد شده است می‌توانند پیشرفت‌های فنی این اتومبیل به شمار آیند.

 


 

کد خبر 104550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha