نقشه راه مرسدس بنز برای سال 2019 منتشر شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای سال 2019 میلادی، نقشه راه خود را مشخص کرده است که جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بزرگ خودروسازی در جهان که باعث رشد بی‌سابقه آن در صنعت خودروسازی شده است، بدون شک کمپانی خودروسازی مرسدس بنز خواهد بود که اگر همین الان یکی از خبرگزاری‌های خارجی را باز کنید، قطعا یک خبر از مرسدس بنز در صفحه اول آن خواهید دید. حال کمپانی دایملر در جهت آگاه کردن مخاطبان خود از برنامه مرسدس بنز برای سال آینده میلادی، یک نقشه راه منتشر کرده است که در آن می‌توانید برنامه ریزی مرسدس بنز برای رونمایی از محصولاتش جدیدش را مشاهده کنید.

اول از همه در ردیف‌های بالا که مربوط به خودروهای سواری مرسدس بنز می‌شود، شاهد حضور محصولاتی همچون مرسدس بنز B کلاس، CLA چهار درب و همچنین یک نسخه شوتینگ بریک از مرسدس بنز CLA خواهیم بود که پس از رونمایی رسمی و ارائه اطلاعات تکمیلی از سوی شرکت سازنده، جزییات آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 



علاوه بر خودروهای سواری، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز رونمایی از 5 خودروی شاسی بلند در سال آینده میلادی را هم در برنامه ریزی خود قرار داده است که یکی از آنان می‌تواند نسخه "کوپه" از خودروی شاسی بلند GLC باشد و دیگری هم خودروهای شاسی بلند GLE و همچنین مرسدس بنز EQC خواهد بود که در سال آینده راه اندازی می‌شوند. اما در کنار محصولات معرفی شده، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز تصمیم به معرفی نسل جدید GLS و همچنین رونمایی از یک خودروی کانسپت جدید خواهد داشت که در قامت یک خودروی شاسی بلند کامپکت معرفی خواهد شد.

در آخر هم به خودروهای تجاری و کاری مرسدس بنز خواهیم رسید که شامل خودروی V کلاس و همچنین ون جدید اسپرینتر با سیستم محرک الکتریکی می شود.

کد خبر 104588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha