کد خبر 104590
۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
تمامی ظرفیت‌های هوایی نجف- تهران تکمیل شد

پرشین خودرو: جعفرزاده گفت:هم اکنون هیچ بلیتی برای برگشت زائران از نجف به تهران وجود ندارد و تمامی ظرفیت ناوگان هوایی تکمیل شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ما در گذشته اعلام کردیم که تمام مسافران هوایی کربلا بلیت رفت و برگشت تهران- نجف یا نجف-تهران را خریداری کنند، گفت: هم اکنون هیچ بلیتی برای برگشت زائران از نجف وجود ندارد و تمامی ظرفیت ناوگان هوایی تکمیل شده است.

پ
وی ادامه داد: متأسفانه شایعه‌ای در بین مسافران هوایی ایجاد شده که بلیت‌هایی با نرخ بالای 5 یا 6 میلیون فروخته می‌شود که چنین شایعه‌ای را کاملا تکذیب می‌کنیم.

جعفرزاده با اشاره به اینکه هم اکنون بلیت رفت به نجف کاملا ارزان شده است، افزود: بلیت تهران- نجف با نرخ 600 هزار تومان در برخی از آژانس‌های مسافرتی فروخته می‌شود ولی بلیت برای برگشت نیست.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برخی از مسافران بلیت یک طرفه نجف را گران‌تر خریداری کردند،گفت: آژانس‌های مسافرتی باید بلیت دو طرفه تهران- نجف یا نجف- تهران را با نرخ مصوب دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش برسانند و مسافران نباید این بلیت را گران‌تر خریداری می‌کردند.

 

هواپیما

 


وی تأکید کرد:‌ در صورتی که مسافران بلیت هواپیمای این مسیر را گران‌تر خریداری کرده‌اند حتی در مسیر برگشت نیز با ارائه مدارک به سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کنند تا با فروشنده برخورد شود.

جعفرزاده اظهار کرد: بلیت هواپیمای کرمانشاه- تهران و یا ایلام- تهران نیز برای مسافران وجود دارد و با نرخ‌های عادی به فروش می‌رسد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان گفت: تا 12 آبان ماه پرواز‌های فوق‌العاده برای رفت و برگشت تهران- نجف و یا نجف- تهران وجود دارد.

کد خبر 104590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha