شورایعالی مناطق آزاد پرواز مسافری فرودگاه پیام را تایید کرد

پرشین خودرو: مدیرعامل فرودگاه بین المللی از تایید افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسه امروز شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید زرندی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری گفت: افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسات متعدد کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود و پس از آن توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در جلسه این شورا مطرح شد و با نظر مساعد نماینده وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسید.

 

فرودگاه پیام

 

وی افزود: با تایید این شورا کاربری مسافری فرودگاه در کنار کاربری‌های باربری و آموزشی این فرودگاه تثبیت شد و توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام سرعت بیشتری می گیرد و تعداد پروازهای بیشتری به مسیرهای مختلف در این فرودگاه برنامه ریزی می شود.

بر اساس این گزارش، شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور ۱۲ وزیر و معاونان رییس جمهوری تشکیل می شود و مصوبات آن در حکم مصوبات هیات دولت قرار دارد.

کد خبر 104596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha