کد خبر 104599
۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین اعلام شد

پرشین خودرو: یک مقام مسئول گفت: مسافران بلیت اتوبوس را از 150 هزار تومان گران‌تر نخرند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، احمدرضا عامری رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاوتی مسافربری کشور با بیان اینکه سازمان راهداری و سازمان بازرسی تمامی بازارهای فروش بلیت مهران را نظارت می‌کنند، گفت: هیچ پایانه مسافری حق ندارد بالاتر از نرخ تصویب شده بلیت را به فروش برسانند.


وی ادامه داد: کف نرخ بلیت اتوبوس 70 هزار تومان و سقف آن 150 هزار تومان است .

عامری با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ نمی‌کردیم که این حجم از مسافر در مرز مهران وجود داشته باشد، افزود: در این ایام میزان جمعیت مشخص نیست و متأسفانه تمامی مسافران نیز مرز مهران را برای برگشت انتخاب کردند.

 

اتوبوس

 


رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاوتی مسافربری کشور افزود: سازمان راهداری حدود 12 هزار اتوبوس برای برگشت زائران در نظر گرفته و ما نیز تمامی اتوبوس‌های در اختیار خود را به این مرز اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: در چند روز گذشته 80 درصد از اتوبوس‌های خود را در اختیار مسافران اربعین در مرز مهران قرار داده‌ بودیم اما هم اکنون 100 درصد از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می دهیم.

عامری ادامه داد: خوشبختانه مشکلی برای برگشت زائران وجود ندارد و به مسافران نیز پیشنهاد می‌کنیم که برگشت خود را به امروز و فردا نیندازند و سعی کنند با برنامه ریزی قبلی برای برگشت اقدام کنند.

کد خبر 104599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha