ارتقای استانداردهای شبکه خدمات پس از فروش سایپا با اجرای برنامه 5 گانه

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپایدک پس از معارفه در اولین جلسه خود و در گردهمایی روسا و مدیران سایپایدک رئوس برنامه های خود را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بهزاد پناهی ضمن عرض تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان گفت: اهم برنامه ها و اولویت های کاری در سایپایدک، براساس 5 محور اعلام شده از جانب مدیرعامل محترم گروه و باتوجه به اصول حاکم بر اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید ملی تنظیم شده است.

وی افزود: این برنامه ها با تکیه بر تجارب و سوابق دوران کاری حضور در حوزه خدمات پس از فروش و در جهت برآورده سازی الزامات و خواسته های تمامی ذی نفعان سهامدار، شرکای تجاری، بالاخص نمایندگان محترم شبکه و رضایت مشتریان تدوین شده است.

مدیرعامل سایپایدك تاكید كرد: باتوجه به چارچوب های اعلام شده از سوی مدیرعامل گروه در خصوص تقویت رویکرد اقتصادی بنگاه، هدف شرکت سایپایدک در حوزه ی سهامدار تبدیل خدمات پس از فروش به مزیت رقابتی گروه و افزایش سودآوری است که در این خصوص افزایش سهم بازار قطعات یدکی و مدیریت بر هزینه ها مورد نظر است.

وی گفت: نگاه به شبکه خدمات پس از فروش گروه، به عنوان شریک تجاری و پیش قدم در صف ارائه خدمت به مشتریان محترم گروه است و خدمت رسانی شایسته ی مشتریان محترم از طریق شبکه ای توانمند، آموزش دیده(( راضی )) امکان پذیر است. لذا حفظ و نگهداشت شبکه و بهبود فضای کار و ایجاد خطوط درآمدی جدید و ارتقای رضایت شبکه از برنامه های دارای اولویت محسوب می شود.

پناهی تصریح كرد: سایپایدک تلاش خواهد کرد با ارتقای استانداردهای شبکه خدمات پس از فروش در زمینه های آموزش منابع انسانی، فضاهای فیزیکی و ابزار و تجهیزات تعمیرگاهی ظرفیت شبکه را در جهت خلق ارزش برای مشتریان محترم گروه و افزایش رضایت ایشان بالا برد.

وی افزود: باتوجه به تاکید مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر اصلاح ذهنیت جامعه نسبت به خدمات و محصولات گروه سایپا، اعتقاد براین است که گام اول در این راه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم است. لذا ضمن توسعه فعالیت های تخصصی در شبکه خدمات پس از فروش و بهبود توانمندی فنی و رفتاری پرسنل شبکه، اعتماد سازی و ارتقای جایگاه نام و نشان گروه سایپا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سایپایدك گفت: در حوزه خدمت به مشتری نیز پاسخگویی و رعایت حرمت انسانی و تکریم ارباب رجوع نصب العین بوده و تلاش خواهیم کرد با پردازش اطلاعات دریافتی از مشتریان، خدمات را بر اساس نیاز ایشان طراحی و با جلب رضایت حداکثری مشتریان انجام دهیم.

وی افزود: در راستای چابک سازی سازمان، تدوین ساختار فرآیندی حذف و بازنگری در شرح وظایف مورد نظر است. ایجاد فرآیندهای مالی شفاف با ذی نفعان اعم از شبکه و شرکت های گروه و انضباط مالی با رعایت انصاف و توجه به اصول اخلاقی از برنامه های دیگر است.

پناهی گفت: در سازمان های تولیدی منابع انسانی یکی از چندین منابع سازمان است ولی در سازمان های خدماتی تنها منبع سازمان محسوب می شود، لذا شایسته سالاری و بازسازی اعتماد کارکنان و ارتقای بهره وری همکاران از اولویت های ما در حوزه منابع انسانی است.
 

کد خبر 104600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha