نمایش S کلاس سوخته با رینگ های نو در نمایشگاه SEMA!

پرشین خودرو: به نظر شما چگونه می‌توان تمامی بازدیدکنندگان یک نمایشگاه را جلوی غرفه خود جمع کرد؟ پاسخ این سوال را شرکت Forgiato به شما خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای جمع کردن تمامی بازدید کنندگان نمایشگاه SEMA در مقابل یک غرفه، نیاز است که شرکت‌های خودروسازی و یا تیونرهای بزرگ صنعت خودروسازی پروژه‌های منحصر به فردی ارائه کنند که امسال شاهد چنین اتفاقی نبودیم و تعداد کمی از شرکت‌های خودروسازی و یا تیونرهای بزرگ صنعت خودروسازی توانستند چنین کاری انجام دهند و بازدیدکنندگان زیادی را مقابل غرفه‌های خود جمع کنند.

از جمله الکتریکی کردن یک دستگاه "مرکوری کوپه" متعلق به سال 1949 میلادی توسط شرکت تیونینک آیکون، ساختن یک دستگاه شورلت بلیزر کلاسیک و یا دوج چارجر با موتور 1000 اسب بخاری و... که جزو پروژه‌های منحصربه فرد نمایشگاه SEMA به شمار می‌آیند، اما امسال شرکت Forgiato یک کار متفاوت انجام داده است و این کار باعث شده تا تمامی بازدیدکنندگان نمایشگاه SEMA مقابل غرفه این شرکت آمده و در رابطه با آن صحبت کنند.

کاری که شرکت Forgiato به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین تولید کنندگان رینگ اتومبیل انجام داده است، خریدن و آوردن یک دستگاه مرسدس بنز S کلاس میباخ به نمایشگاه SEMA و نصب رینگ‌های جدید و منحصربه فرد خود بر روی آن بوده است، ولی نکته جالب ماجرا و جذب کننده اصلی بازدیدکنندگان این است که خودروی مرسدس بنز S کلاس میباخ بر اثر آتش سوزی خسارت بسیار زیادی دیده است، اما بر روی چرخ‌های آن رینگ‌های تمیز و منحصربه فرد Forgiato نصب شده است که به شدت خودنمایی می‌کنند و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

همانطور که در تصاویر شاهد هستید، شرکت Forgiato در نمایشگاه امسال SEMA رینگ‌های جدید و منحصربه فرد خود را با رنگ سفید و طلایی براق رونمایی کرده است که الگوی طراحی آن از ساعت برداشته شده و مجهز به 12 پره دوبل است که بر روی هرماشینی می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد.

کد خبر 104693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha