اولین کتاب جامع «قوانین و مقررات خودرو» منتشر شد

پرشین خودرو: نخستین کتاب جامع «قوانین و مقررات خودرو» با تکیه بر حقوق و تکالیف خودروسازان، واردکنندگان و مصرف کنندگان چاپ و عرضه شد.

به گزارش پرشین خودرو، کتاب "قوانین و مقررات خودرو" از سوی دکتر ابومحمد عسگرخانی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و روابط بین الملل دانشگاه تهران، دکتر علی حمزه پور محقق و پژوهشکر حقوق بین الملل و دکتر علیرضا برنجی محقق و پژوهشگر حقوق عمومی به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب کاربردی در حوزه قوانین و مقررات خودرو، اولین کتابی است که به صورت جامع، به حقوق و تکالیف خودروسازان و مصرف کنندگان خودرو پرداخته است و به نظر می رسد هر خودروساز یا واردکننده و خودرو سواری باید از آن آگاه باشد.

در دنیای مدرن امروزی، خودروسازان برتر دنیا، آگاهی و تامین منافع مصرف کنندگان خودرو را حق مشتریان خود می دانند، و هر کدام می کوشند خدمات بهتر و مفیدتری به آنان ارائه کنند و با توجه به اینکه موضوع اهمیت و ارتقاء آگاهی در حوزه حقوق شهروندی در دستور کار جوامع مختلف بشری است، کتاب حاضرمی تواند گامی در تحقق حفظ حقوق مردم و ارتقای آگاهی هر شهروند باشد.

 



این قبیل کتاب ها می تواند از طریق خودروسازان همراه با خودرو، در اختیار مشتریان و خریداران قرار گیرد تا گامی مفید و عملی به منظور ارائه خدمات مطلوب در حوزه خودرو برداشته شود.

یادآور می شود که کتاب قوانین و مقررات خودرو با مقدمه ای از سوی عباسعلی غیاثی دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو آغاز می شود و از طریق انتشارات هنر آفتاب روانه بازار کتاب شده است.

کد خبر 104729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha