پروازها به ترکیه متوقف نمی‌شود

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پروازها به ترکیه متوقف نمی‌شود و موضوع تأمین سوخت هواپیماها در دست پیگیری است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی  با بیان اینکه وقفه‌ای در انجام پروازهای ایران به ترکیه ایجاد نشده است، گفت: با توجه به روابط تنگاتنگ ایران و ترکیه و موافقت‌نامه هوایی امضا شده بین دو کشور، پروازهای دو طرف به جهت سوخت متوقف نخواهد شد و موضوع تأمین سوخت هواپیماها در دست پیگیری است.

وی در ادامه افزود: طبق توافقنامه امضا شده بین دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، هفته‌ای ۱۰۰ پرواز برنامه‌ای برای هر طرف در نظر گرفته شده که همچنان در حال انجام است. این تعداد پرواز که از سوی هر دو کشور( ایران و ترکیه) انجام می‌شود، نشان دهنده اهمیت و علاقه طرفین به مراودات بازرگانی و غیر حمل و نقلی است.

جعفرزاده تصریح کرد: ایران و ترکیه طبق این توافقنامه تعهد کردند که تمام خدمات مورد نیاز پروازها از جمله سوخت هواپیماها را تامین کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: طبق اعلام آمریکا؛ ترکیه از تحریم های نفتی اعمال شده علیه ایران معاف است ، بنابراین نباید بهانه‌ای برای سوخت رسانی به ایران داشته باشد.

کد خبر 104799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha