نسل جدید رنو کپچر با پیشرانه پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد

پرشین خودرو: باتوجه به ادعای منابع خبری، نسل دوم رنو کپچر به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی و همچنین سیستم‌های رانندگی نیمه خودکار معرفی و آماده عرضه به مشتریان خواهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در رسانه‌های بزرگ بین المللی آمده است که نسل جدید رنو کپچر در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان 2019 رونمایی شده و برای عرضه در سال 2020 میلادی برمبنای پلتفرم جدید CMF-B آماده خواهد شد که براساس این پلتفرم جدید، محصولاتی همچون رنو کلیو و یا نسل جدید نیسان جوک هم توسعه پیدا کرده‌اند و حالا برای ساخت نسل جدید رنو کپچر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 



گفته می‌شود که سیستم محرک رنو کپچر نسل جدید متشکل از یک موتور چهار سیلندر بنزینی 1.6 لیتری بوده و توسط یک موتور الکتریکی حمایت خواهد شد که نیروی آنان از طریق مجموعه باتری‌های 9.8 کیلووات ساعتی تامین می‌شود. به طور طبیعی، رنو کپچر پلاگین هیبریدی با شارژ کامل باتری‌های خود می‌تواند در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکت 48 کیلومتری داشته باشد.

 



این سیستم محرک مشابه همان چیزی خواهد بود که در سایر وسایل نقلیه تولید شده توسط اتحاد "رنو، نیسان و میتسوبیشی" مورد استفاده قرار خواهد گرفت و نسل سوم نیسان قشقایی می‌تواند یکی از محصولاتی باشد که سیستم محرک پلاگین هیریدی دریافت خواهد کرد، هرچند رنو کاجار و همچنین رنو کلیو هم می‌توانند دریافت کننده‌های این سیستم محرک پلاگین هیبریدی باشند.

موتورهای دیگری که منابع خبری معتقد هستند در کنار سیستم محرک پلاگین هیبریدی به مشتریان ارائه خواهد شد، یک موتور 1.5 لیتری دیزلی و همچنین یک پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر جدید خواهد بود که با همکاری شرکت خودروسازی مرسدس بنز توسعه پیدا کرده است و پیش از این جزییات آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 



البته موارد ذکر شده توسط منابع معتبر و نزدیک به شرکت خودروسازی رنو ارائه شده است و هنوز از سوی شرکت خودروسازی رنو تایید نشده است، به همین منظور نمی‌توان تا معرفی رسمی اتومبیل بر روی آن حساب باز کرد و امکان تغییر آنان تا رسیدن به نسخه نهایی وجود دارد.

کد خبر 104815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha