بهره برداری از فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در سال 98

پرشین خودرو: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تدوین یک برنامه زمان بندی جدید، با هدف اتمام فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، ایرج معزی گفت : بهره برداری از فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیرگذر الغدیر تا پاییز سال ۹۸ به طول می‌انجامد، از برگزاری نشست کمیته راهبری پروژه در هفته آتی خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور تمام نهاد‌های دست اندرکار و همچنین نماینده سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار خواهد شد، درباره موارد مهمی از قبیل: برنامه زمان بندی، رفع معارضات و نحوه تامین اعتبارات لازم تصمیم گیری خواهد شد.

 

بزرگراه

 


بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار ۴۵ متری بهار است. یکی از مهم‌ترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودرو‌های سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ خواهد بود.

عملیات اجرایی در محدوده‌های شرقی و غربی پل تقاطع رودخانه کن به منظور فراهم ساختن شرایط اتصال اتوبان تهران- ساوه به بزرگراه شهید بروجردی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 104841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha