کد خبر 104890
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
ترافیک نیمه سنگین در ورودی و خروجی های تهران

پرشین خودرو: پلیس راه از ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در ورودی و خروجی های پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، صبح سه شنبه و یک روز مانده به آغاز تعطیلات پایان هفته و ایام پایان ماه صفر ورودی ها و خروجی های پایتخت شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت ترافیکی غرب این استان اظهار داشت: در برخی مقاطع محور قدیم قم- تهران به ویژه در محدوده بهشت زهرا(س) شاهد ترافیک نیمه سنگین خودروها هستیم.

وی افزود: در آزادراه تهران- ساوه در هر ۲ مسیر ورودی و خروجی به تهران به ویژه در محدوده پلیس راه نیز ترافیک به صورت نیمه سنگین در جریان است، اما در طول مسیر ترافیک پر حجم اما روان است.

سرهنگ حامد محمودی بیان داشت: هم اکنون محور شهریار- تهران و ملارد- شهریار نیز ترافیک نیمه سنگین و با توقف در بسیاری از مقاطع را تجربه می کند.

 

ترافیک

 


رییس پلیس راه شرق استان تهران نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر محور هراز در محدوده های خروجی تهران، پردیس رودهن، بومهن و مشاء دارای ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ سیاوش محبی در ادامه افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه در طول محور به صورت پر حجم است، که در محدوده گیلاوند این ترافیک نیمه سنگین می شود و با توقف خودروها در جریان است.

وی ترافیک در محور امام رضا(ع) را عادی و روان دانست و افزود: در این محور نیز در محدوده تهران- پاکدشت و پاکدشت- شریف آباد شاهد حجم بالای خودروها و ترافیک نیمه سنگین هستیم، که هرچقدر از شهر تهران دورتر می شویم، از سنگینی ترافیک کاسته می شود.

محبی ترافیک در محور ورامین تهران را نیز نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی باید رانندگان با صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی برانند، تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

کد خبر 104890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha