فعالیت های سایپا یدک تخصصی می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپایدك در روزهای آغازین كاری خود از قسمت‌های مختلف این شركت بازدید کرد و گفت: با تقویت فضای تخصصی كار و خدمت‌رسانی به مشتری در سایپایدك، تمام تلاش خود را به كار خواهیم گرفت تا سازمانی پویا و به روز داشته باشیم.

به گزارش پرشین خودرو، بهزاد پناهی در روزهای آغازین كاری خود از قسمت‌های مختلف این شركت بازدید كرد و از نزدیك در جریان پیشرفت كاری كاركنان قرار گرفت.

مدیرعامل سایپایدك كه خود سالها در اكثر بخش‌های این شركت در سطوح مدیریتی مسئولیت داشته در جریان دیدار خود با تاكید بر تخصصی شدن فعالیت‌ها عنوان كرد: شركت سایپایدك یكی از شركت‌های بزرگ خدمات پس از فروش كشور است و تمام تلاش ما باید بر این اساس باشد كه نسبت به فرآیند انجام كارها به ویژه در حوزه خدمت رسانی به مشتری، شبكه نمایندگی‌ها، بازرگانی خدمات و قطعات نگاهی تخصصی متناسب با شان و ماموریت سایپایدك داشته باشیم.

پناهی اظهارداشت: شركت سایپایدك از سرمایه انسانی ماهری برخوردار است كه با استفاده از تخصص و مهارت آنها می‌تواند دریافت خدمات را برای مشتریان گروه سایپا ملموس‌تر كند و از این طریق ایجاد ارزش كند.

 



وی گفت: با تقویت فضای تخصصی كار و خدمت‌رسانی به مشتری در سایپایدك، تمام تلاش خود را به كار خواهیم گرفت تا سازمانی پویا و به روز داشته باشیم.

پناهی عنوان كرد: ایجاد ارزش برای مشتری می‌تواند حس وفاداری را در او تقویت كند و از این طریق به كسب و كار ما و شبكه رونق ببخشد. مشتری باید از خدمات ما رضایت حداكثری داشته باشد و رسیدن به این هدف تنها با همراهی كاركنان رضایتمند، ماهر و توانمند در سایپایدك امكان پذیر است.

مدیرعامل سایپایدك در این دیدار صمیمانه وجود فضای همدلی و صمیمیت بین مدیریت و كاركنان را یكی از عوامل اصلی و مهم در تحقق اهداف سازمانی برشمرد و گفت: نگاه به منابع انسانی مبتنی بر تكریم و احترام خواهد بود و بازسازی اعتماد كاركنان و ارتقاء بهره‌وری آنان از اهم برنامه‌های شركت است.

كاركنان سایپایدك نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب فردی از شركت به عنوان مدیرعامل، با امیدواری، پیشنهادها و نظرات خود را در زمینه بهبود برخی از فرآیندهای شركت ارائه كردند.

کد خبر 104891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha