کد خبر 105050
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل جدید «تسلا» مشخص شد

پرشین خودرو: هئیت مدیره کمپانی خودروسازی تسلا در روزهای گذشته، مدیرعامل جدید این شرکت و جایگزین ایلان ماسک را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رابین دنهلم، یکی از دو عضو خانم هیئت مدیره کمپانی خودروسازی تسلا بوده است که کار خود را از سال 2014 میلادی به شکل رسمی در کمپانی خودروسازی تسلا و بخش هیئت مدیره آن آغاز کرده است. هرچند پیش از این خانم دنهلم مدیرمالی و رئیس استراتژی شرکت مخابراتی "تلسترا" در کشور استرالیا بوده است و پس از پیشنهاد کمپانی خودروسازی تسلا برای پیوستن این خانم به هیئت مدیره، کار خود را در استرالیا رها کرده و به ایالات متحده آمریکا آمده است تا در کمپانی تسلا فعالیت داشته باشد.

 

 

بیشتر بخوانید؛ تصاویری از خودروی تسلا رودستر در فضا!


البته در حال حاضر ایلان ماسک به عنوان مدیراجرایی شرکت خودروسازی تسلا و تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی این شرکت باقی می‌ماند تا دوره 3 ساله آن به پایان رسیده و بتواند به فعالیت مجدد خود ادامه دهد. اما در خصوص جایگزین ایلان ماسک جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و ایلان ماسک تایید کرده است که خانم رابین دنهلم در 4 سال فعالیت خود به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره کمپانی خودروسازی تسلا تجربه لازم را کسب کرده و در سودآوری و موفقیت شرکت در طول این سال نقش مهمی داشته است و حالا منتظر هستیم تا با خانم "رابین دنهلم" همکاری بیشتر و پایداری داشته باشیم.


رابین دنهلم، مدیرعامل جدید کمپانی خودروسازی تسلا هم اعلام کرد: من به این شرکت اعتقاد دارم، من به ماموریت خود اعتقاد دارم و منتظر کمک به تیم تسلا و ایلان ماسک برای دستیابی به سودآوری پایدار و رضایت سهامدارن در طولانی مدت هستیم.

کد خبر 105050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha