کد خبر 105145
۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
باران و مه گرفتگی در جاده‌های ۹ استان

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و مه گرفتگی محورهای مواصلاتی ۹ استان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بارش های فصلی در برخی از استان های کشور هستیم و همین امر موجب لغزندگی مسیر ها شده است، گفت: در اغلب محورهای استان‌های تهران، مرکزی، همدان، گیلان، اردبیل، و در محورهای  چوپانان-خور و کاشان-اصفهان در استان اصفهان و محور مرند-جلفا و جلفا-اسکانلو در استان آذربایجان شرقی شاهد بارش باران هستیم.


وی در ادامه با اشاره به مه گرفتگی در ارتفاعات برخی محورهای مواصلاتی افزود: در اکثر محورهای استان‌های اردبیل و اصفهان، محور زنجان-قزوین در استان زنجان، محور قزوین-رشت در استان قزوین، محور همدان-کرمانشاه در استان همدان، محور سرخس-مشهد در استان خراسان رضوی، ارتفاعات هراز، کندوان و گدوک در استان مازندران، محور استارا-تالش در استان گیلان و محور سراب-اردبیل محدوده گردنه سرعین در آذربایجان شرقی، مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

سرهنگ رحمانی از ترافیک سنگین به علت بارش باران در ورودی کلانشهر تهران و مسیرهای داخلی شهر تهران خبر داد و گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین ورودی شیخ فضل الله در ادامه آزادراه تهران-کرج نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.


وی افزود: ترافیک مسیر جاده مخصوص کرج-تهران و جاده قدیم کرج-تهران نیمه سنگین، و پاکدشت-تهران و تهران-قم نیز پرحجم است.

کد خبر 105145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha