مقام نخست سومین دوره رقابت های فنی چین به تیم ایران رسید

پرشین خودرو: سومین دوره رقابت های فنی شرکت چری در چین برگزار شد، و تیم ایران توانست در نتیجه تیمی با کسب مقام نخست ایرن رقابت ها بهنوان تیم برتر معرفی شود.

به گزارش پرشین خودرو، در رقابت‌های خدمات فنی نمایندگان ایران آقایان جابری و بوداغلو بعد از شرکت کننده ایی از کشور روسیه، به ترتیب در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند و در قسمت خدمات پذیرش خانم ماهری‌فرد به مقام دوم دست یافت تا در نتیجه تیمی، تیم ایران در جایگاه نخست قرار گرفته باشد.

هر ساله شرکت چری چین با هدف ایجاد انگیزش، هدفمند کردن آموزش ها، ارتقائ سطح فنی و در نهایت بالابرد رضایتمندی مشتریان خود در شرکت ها و کشورهای همکار و مصرف کننده محصولات خود، اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات فنی در رشته های مختلف می‌کند.

 

http://persiankhodro.com/all_images/file_17234.jpeg



بر همین اساس مسابقات فنی سال 2018 در زمینه های تعمیرات فنی، پذیرش و تخیص خودرو مشتری برگزار گردید تا نمایندگان ایران از بین بیش از 60 شرکت کننده از 12 کشور بتوانند به مقام های برتر دست یابند.

در رقابت‌های خدمات فنی نمایندگان ایران آقایان جابری و بوداغلو بعد از شرکت کننده ایی از کشور روسیه، به ترتیب در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند و در قسمت خدمات پذیرش خانم ماهری‌فرد به مقام دوم دست یافت تا در نتیجه تیمی، تیم ایران در جایگاه نخست قرار گرفته باشد.

شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش طح تووانمندی کارشناسان فنی در سراسر نمایندگی های کشور نیز هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فنی و فروش خواهد کرد که نفرات برتر را به مسابقات جهانی اعزام می‌کند. پیش از این نیز تیم اعزامی ایران در اولین دوره مسابقات مهارت های فروش مقام نخست را از آن خود کرده بود.

شرکت مدیران خودرو همو.اره می‌کوشد با برگزاری دور های آموزشی مختلف و برگزاری مسابقات انگیزشی مختلف در بین کارکنان و کارشناسان فنی خود، ضمن ارتقاء دانش تیم اجرائی خود در جهت کسب رضایتمندی مشتریان خود اقدام شایسته ایی کرده باشد.
 

کد خبر 105210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha