راه اندازی مجدد قطار مسافری بندرعباس-یزد و یزد- تهران

پرشین خودرو: بندرعباس - مدیرکل راه آهن هرمزگان از راه اندازی مجدد قطار مسافری تهران۳ بندرعباس - یزد و یزد - تهران در اداره کل راه آهن هرمزگان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، محمد پور فخری پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای خدمات رسانی به مسافرین و استقبال برای سفر باقطار ، با پیگیری مدیرکل راه آهن هرمزگان و شرکت قطارهای مسافری رجاء جهت رفاه حال شهروندان استان هرمزگان، یزد و کرمان و سایر شهرهای مسیر بندرعباس-یزد و یزد- تهران و بلعکس راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی این قطار شاهد افزایش تعداد سه رام قطار بصورت یک روز درمیان به مقصد یزد و تهران و همچنین افزایش تعداد مسافر و نفر کیلومتر خواهیم بود.

 

قطار

 


افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در هفت ماهه سال ۹۷

پورفخری خاطرنشان کرد: جابجایی مسافران در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است که این جابجایی بوسیله ۲۱۰ رام قطار بصورت رفت و برگشت به تعداد ۸۴ هزار نفر مسافر از مبادی تهران، اصفهان و مشهد انجام گرفته است همچنین تعداد ۴ هزار و ۳۷۰خودرو در این مدت به وسیله واگن های خودرو بر حمل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: در این مدت نفرکیلومتر طی شده ۸۱ میلیون و ۵۱۵ هزارو ۹۰۷ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

کد خبر 105235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha