مسابقه اینستاگرامی هلدینگ داتیس با هشتگ «گوشه دنج کتابخوانی من»

پرشین خودرو: پاییز هر سال به روز کتاب و کتابخوانی که نزدیک می شویم شاهد تکاپویی عجیب در جامعه هستیم و مدام به یکدیگر یاد آور می شویم که چقدر شاخص مطالعه در ایران پایین است و چقدر کم کتاب میخوانیم و باید بیشتر کتاب بخوانیم.

به گزارش پرشین خودرو، غافل از اینکه خواندن این دوست عزیز و قدیمی آدابی دارد، منظور از آداب همان گوشه دنج جذاب هر فرد است که برای چند دقیقه فارغ از غوغای جهان به معاشرت با این یار دیرین می پردازد.

هلدینگ داتیس همواره توجه ویژه ای به فرهنگ و هنر داشته است و در همین راستا اقدام به برگزاری مسابقه اینستاگرامی با هشتگ #گوشهدنجکتابخوانی_من نموده است.

ما معتقدیم که جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی ابتدا باید جایگاه کتاب در زندگی ایرانیان مشخص و دائمی شود و کتاب جزء لاینفک زندگیمان گردد.

 



محیط خانواده و سبک زندگی تاثیر بسیار زیادی بر فرهنگ مطالعه افراد دارد و حضور این دوست قدیمی در زندگیمان باعث می شود که افراد از کودکی خود با کتاب آشنا شده و این آشنایی درونی تا همیشه با آنها همراه خواهد بود.

در مسابقه ی گوشه دنج کتابخوانی من شرکت کنندگان تصاویر گوشه دنجی از زندگی خود که در آن، جایگاه ویژه ای برای کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته اند را به اشتراک میگذارند . مهلت شرکت در مسابقه و ارسال تصاویر از ساعت 22 چهار شنبه 23 آبان لغایت ساعت 24 شنبه 26آبان می باشد.

سپس داوران مسابقه (رامبد خانلری – مونا زارع) به داوری و انتخاب بهترین تصاویر از میان تصاویر دریافتی می پردازند برندگان نهایی مسابقه در صفحه رسمی اینستاگرام هلدینگ داتیس از طریق آرای مردمی انتخاب خواهند شد. به برندگان لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده ای اعطا خواهد شد.

کد خبر 105321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha