تیگو7؛ یک سال پس از ورود به بازار ایران

پرشین خودرو: مرداد ماه سال 1396، لوکس ترین خودروی چینی بازار در هیاهوی بسیار توسط نخستین خودروساز چینی که به بازار ایران ورود کرد با حضور سفیر کشور چین و مدیران ارشد شرکت چری و شریک تجاری اش مدیران خودرو رونمایی شد.

به گزارش پرشین خودرو، در ابتدای کار اکثر کارشناسان تیگو7 را جاده صاف کن خودروهای چینی برای ورود به بازار لوکس ها و سطحی بالاتر میدانستند و شاید آنرا ریسکی بزرگ بر می شمردند.

اما تیگو7 در عمل چیز دیگری را نشان داد و مستقیما به رقابت با شاسی بلندهای مطرح بازار که کره ایی و ژاپنی بودند پرداخت و آمار فروش و رضایتمندی مشتریان، موفقیت این شاسی بلند چینی را اثبات نمود.

تیگو7 با یک برنامه جامع بازاریابی و تبلیغات هدفمند وارد بازار کشور شد و خیلی زود توانست جای خود را در بازار کشور باز نماید.

به واسطه ارزیابی های صورت گرفته مشتریان این خودرو در طول یکسال گذشته از خودروی خود رضایت کامل داشته اند.

طراحی به روز و زیبا، موتور پرقدرت که سیستم توربو آن توسط شرکت معتبر هانیوال طراحی شده، گیربکس دو کلاچه که به وسیله شرکت گتراک ساخته شده و همچنین امکانات بالای رفاهی چون دوربین 360 درجه و سقف پاناروما در کنار امکانات ایمنی بالا از تیگو7 رقیبی سر سخت برای شاسی بلندهای کره ایی ساخت و نشان داد برنامه های چری به بار نشستند و یک محصول کامل طراحی و تولید شده است.

کد خبر 105344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha