نرخ‌ هنگفت جرثقیل‌ها در جاده چالوس!

پرشین خودرو: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به شکایت‌های مردمی از رانندگان امدادخودرو در جاده چالوس گفت: برای رفع این معضل اتحادیه کامیونداران مکلف شد که بعد مسافت را قیمت گذاری و به صورت برچسب بر خودروهای امدادی نصب کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، محمد آقایاری گفت: در راستای احقاق حقوق عامه و در پی شکایت‌های مردمی و گزارش‌های متعدد از رانندگان امداد خودرو و جرثقیل‌های مستقر در جاده چالوس به علت اخذ مبالغ هنگفت در جهت جابجایی خودروهای حادثه دیده مهلت ۲۰ روزه‌ای برای ساماندهی و قانون‌مند نمودن و ارائه لیست دقیق شرکت‌ها و رانندگان به معاونت دادستانی، داده شده است.

معاون دادستان کرج افزود: در این راستا عدم ارائه خدمات مطلوب در زمان‌های بحرانی دراین جاده گزارش شده است که جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه کامیون داران، معاون مدیرکل راهداری و رئیس پلیس راه استان برگزار و مقرر شد که همه رانندگان عضو این اتحادیه شوند تا سازمان نظام صنفی و تعزیرات نظارت لازم را برعملکرد آن‌ها داشته باشد.

 

امدادخودرو

 

وی با اشاره به اینکه نرخ مصوبی از سوی اتحادیه برای جابجایی خودروهای حادثه دیده توسط امداد خودرو وجرثقیل‌ها در این جاده وجود نداشت، گفت: اتحادیه کامیونداران مکلف شد که بعد مسافت را قیمت گذاری و به صورت برچسب بر خودروهای امدادی نصب کنند. همچنین لیست کشیک رانندگان به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی امداد خودرو و سایپا خودرو به رانندگان حادثه دیده به پلیس راه اعلام شده است.

آقایاری در ادامه تصریح کرد: شعبه هشت دادیاری به منظور رسیدگی به جرائم و تخلفات احتمالی در حد جرم به این منظور اختصاص داده شده است و طی روزهای اخیر یکی از دادیاران این شعبه به صورت سرزده از جاده چالوس بازدید کرده و با قاطعیت با تخلفات احتمالی برخورد شده است.

کد خبر 105402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha