۶.۹ میلیون مسافر در راه‌آهن تهران جابه‌جا شدند

پرشین خودرو: مدیرکل راه آهن تهران گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه، بیش از ۶ میلیون و ۹۲۳ هزار نفر مسافر در ایستگاه‌های مسافری راه آهن تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از صداوسیما، عابدین هادی نژاد افزود: از این تعداد بیش از ۳ میلیون و ۴۶۴ هزار نفر مسافر وارد و تعداد بیش از ۳ میلیون و ۴۵۸ هزار نفر آمار خروجی مسافرین است.
وی توضیح داد : در ۷ ماه اول سال 42 هزار و 460 رام قطار تعداد قطارهای اعزامی و وارده به ایستگاه راه آهن تهران است که از این تعداد ۲۱۳۳۷ رام قطار اعزامی و ۲۱۳۰۳ رام قطار وارده به ایستگاه راه آهن تهران است.
وی در خصوص قطارهای محلی گفت: روزانه ۴۲ رام قطار محلی از ایستگاه راه آهن تهران در ساعات مختلف اعزام می‌شود که در محور خراسان روزانه ۱۱ رام قطار، در محور جنوب روزانه ۲۱ رام و در محور قزوین روزانه ۸ رام قطار ریل باس از ایستگاه تهران به شهرهای اطراف تهران اعزام می‌شوند که با منظور کردن برگشت این قطارها روزانه ۸۰ رام قطار بصورت رفت و برگشت به شهروندان در شهرهای اطراف تهران خدمات رسانی می‌شود.
وی افزود: به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری مسیر ریلی و طبیعت شمال نیز هر هفته قطارهای گردشگری (صبح روزهای پنجشنبه و جمعه) از ایستگاه تهران به مقصد سوادکوه و شیرگاه مسافرین را جا‌به جا می‌کنند.

کد خبر 105412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha