آغاز ثبت نام آنلاین نمایشگاه خودرو، قطعات، موتورسیکلت و دوچرخه البرز

پرشین خودرو: ثبت نام آنلاین پنجمین نمایشگاه خودرو، قطعات، موتورسیکلت و دوچرخه البرز، آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه تانا مجری نمایشگاه، متقاضیان مشارکت می توانند از روز شنبه 26 آبان ماه از طریق پایگاه اینترنتی tana-group.com نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام کنند.

برپایه این گزارش انواع خودرو سواری و تجاری، قطعات و مجموعه ­های خودرو، دوچرخه و موتورسیکلت، قطعات موتورسیکلت و دوچرخه، خدمات پس از فروش، آپشن و تیونینگ، سایر خدمات مرتبط با خودرو، گروه ­های تخصصی این رویداد هستند و با توجه به ارزیابی حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خودروهای سبک و سنگین در چهار دوره قبل، در نظر است ضمن حفظ مشتریان سنتی، بخش قطعات از گذشته گسترده تر و ارائه کنندگان موتورسیکلت و دوچرخه به صورت قابل ملاحظه در نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

این گزارش می افزاید دوره چهارم نمایشگاه با حضور 60 مشارکت کننده در 10 هزار مترمربع فضای نمایشی شامل 6 هزار مترمربع فضای سرپوشیده در 2 سالن و 4 هزار مترمربع فضای باز، برگزار شد که مورد بازدید 40 هزار نفر قرار گرفت.

خاطر نشان می شود پنجمین نمایشگاه خودرو، قطعات، دوچرخه و موتورسیکلت البرز در تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه آتی با مجوز شرکت گسترش نمایشگاه های بین المللی و دائمی استان البرز در محل موقت نمایشگاه های استان به نشانی سه راه گوهرشت، پل شهدای پلیس، موسسه گلستان گلشهر برپا خواهد شد.

کد خبر 105438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha